Ke 20.9.2023 Kärpät - TPS

  • 1 111
  • 7

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
TPS alottanut kauden kolmella voitolla ja Kärpillä kahdesta pelistä kaksi pistettä, jotka tulivat sarjan avauspelissä Sportia vastaan. Pelicans peli oli Kärpiltä surkea. Saapa nähdä auttaako ketjujen sekkoittaminen asiaa. Itse olen myös edelleen todella skeptinen Westerholmin riittävyyteen maalivahtina. Toivotaan tänään parempaa peli ilmettä kotijoukkueelta.

Kärppien kokoonapano tänään:

Koivunen-Bunnaman-Turunen
Junttila-Kemppainen-Mingoia
Björqvist-Tiivola-Jakobsson
Antti-Roiko-Hyry-Anttila

Koivisto-Berglund
Ohtamaa-Jandus
Kivistö-Olkkonen
Pieniniemi

Westerholm (Kokko)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
TPS tänään:

#52 Petrus Palmu - #21 Linus Fröberg - #51 Markus Nurmi
#76 Jasper Lindsten - #17 Aarne Talvitie - #27 Aidan Dudas
#57 Vili Munkki - #20 Viljami Marjala - #59 Emil Hemming
#77 Topias Haapanen - #61 Juhani Jasu - #58 Kalle Väisänen

#62 Casimir Jürgens - #44 Niklas Arell
#67 Roni Sevänen - # 6 Ruben Rafkin
# 7 Oliver Lauridsen - #42 Jimi Suomi
#40 Sisu-Petteri Lehtonen

#39 Filip Lindberg
(#35 Eetu Anttila)
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Itse olen myös edelleen todella skeptinen Westerholmin riittävyyteen maalivahtina.
Et ole kovin montaa minuuttia tainnut vielä Kärppiä tänä vuonna katsoa? Tuo Sport peli olisi voitu aivan hyvin hävitä varsinaisella ilman Westerholmin paraatitorjuntoja. Harjoitusotteluissa myös erittäin varmoja otteita esitti.

Pelicans-pelistä hankala sanoa, kun kokonaiskuva oli koko joukkueelta sekava. Ehkä 1-2 oli otettavissa, mutta sellasita maalivahtia ei olekaan jolle ei joskus mene "helppoja" - mitä ne sitten ikinä ovatkaan.
 

Tratikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Et ole kovin montaa minuuttia tainnut vielä Kärppiä tänä vuonna katsoa? Tuo Sport peli olisi voitu aivan hyvin hävitä varsinaisella ilman Westerholmin paraatitorjuntoja. Harjoitusotteluissa myös erittäin varmoja otteita esitti.

Pelicans-pelistä hankala sanoa, kun kokonaiskuva oli koko joukkueelta sekava. Ehkä 1-2 oli otettavissa, mutta sellasita maalivahtia ei olekaan jolle ei joskus mene "helppoja" - mitä ne sitten ikinä ovatkaan.
No hyvä jos olen väärässä. Mielelläni tässä asiassa olenkin väärässä harjotuspelejä hirveästi en kerenny katsoa. Sport ja Pelicans pelin pohjalta arvion tein. Ehkä se on vaan tämä yleinen skeptisyys koko joukkueen otteita kohtaan.
 

Pardus

Jäsen
Kahtoos perkele, Hemmingin liigadebyytti tänään. Siinä saa Kärpät olla varuillaan kasvattinsa Marjalan sekä tämän 17v Hemmingin kanssa.
 

Koirankoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos ennen peliä puhuttiin palstalla että tuo Kärppien joukkue on raskasjalkainen, niin ei se ainakaan siltä näytä ensimmäisen 5 min perusteella. Melko raikasta menoa Kärpillä ja Tepsi aika vastaantulija. Tätähän se yleensä on vierasjoukkueella, mutta nyt TPS ei ole saanut mitään aikaan.
 

Mutanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kärppien veska ottelun ykköstähti. Tepsin maalivahti ei tällä kertaa tähtiä saanut kun pari helppoa lipasahti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös