TPS alottanut kauden kolmella voitolla ja Kärpillä kahdesta pelistä kaksi pistettä, jotka tulivat sarjan avauspelissä Sportia vastaan. Pelicans peli oli Kärpiltä surkea. Saapa nähdä auttaako ketjujen sekkoittaminen asiaa. Itse olen myös edelleen todella skeptinen Westerholmin riittävyyteen maalivahtina. Toivotaan tänään parempaa peli ilmettä kotijoukkueelta.
Et ole kovin montaa minuuttia tainnut vielä Kärppiä tänä vuonna katsoa? Tuo Sport peli olisi voitu aivan hyvin hävitä varsinaisella ilman Westerholmin paraatitorjuntoja. Harjoitusotteluissa myös erittäin varmoja otteita esitti.
Pelicans-pelistä hankala sanoa, kun kokonaiskuva oli koko joukkueelta sekava. Ehkä 1-2 oli otettavissa, mutta sellasita maalivahtia ei olekaan jolle ei joskus mene "helppoja" - mitä ne sitten ikinä ovatkaan.
Et ole kovin montaa minuuttia tainnut vielä Kärppiä tänä vuonna katsoa? Tuo Sport peli olisi voitu aivan hyvin hävitä varsinaisella ilman Westerholmin paraatitorjuntoja. Harjoitusotteluissa myös erittäin varmoja otteita esitti.
Pelicans-pelistä hankala sanoa, kun kokonaiskuva oli koko joukkueelta sekava. Ehkä 1-2 oli otettavissa, mutta sellasita maalivahtia ei olekaan jolle ei joskus mene "helppoja" - mitä ne sitten ikinä ovatkaan.
No hyvä jos olen väärässä. Mielelläni tässä asiassa olenkin väärässä harjotuspelejä hirveästi en kerenny katsoa. Sport ja Pelicans pelin pohjalta arvion tein. Ehkä se on vaan tämä yleinen skeptisyys koko joukkueen otteita kohtaan.
Jos ennen peliä puhuttiin palstalla että tuo Kärppien joukkue on raskasjalkainen, niin ei se ainakaan siltä näytä ensimmäisen 5 min perusteella. Melko raikasta menoa Kärpillä ja Tepsi aika vastaantulija. Tätähän se yleensä on vierasjoukkueella, mutta nyt TPS ei ole saanut mitään aikaan.