Ke 20.9.2023 JYP - Tappara

• 13 577
  • 294

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Nyt jätkät prkl!

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Eipä niillä maaleilla tai edes pisteillä ole väliä, tää peli-ilme ilahduttaa. Win some lose some kunhan edes tapellaan pisteistä.
Olen vahvasti erimieltä, lähtökohtaisesti minulle ei ole väliä miten niitä pisteitä kairataan kunhan kairataan ja pärjätään. Hyvä peli-ilme on vain plussaa, siihen päälle jos tullakseen. Tämä kuitenkin tulosurheilua.

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Jotain kertoo peli-ilmeestä: kohta 2 erää pelattu ilman rangaistuksia!

Johtopäätös: ei olla oltu perässä.

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Vaikka moni on antanut kritiikkiä tästä ja aikaisemmistakin peleistä.. Niin onhan tämä nyt toisen näköistä kuin viime kaudella. Puolustus on varmempi ja pelin rakenne on hallitumpi. Jos tämä tästä vielä kehittyy, niin pudotuspelit voi hyvinkin toteutua (varovainen ennustus).

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen vahvasti erimieltä, lähtökohtaisesti minulle ei ole väliä miten niitä pisteitä kairataan kunhan kairataan ja pärjätään. Hyvä peli-ilme on vain plussaa, siihen päälle jos tullakseen. Tämä kuitenkin tulosurheilua.
Jos joukkue pelaa hyvin, niin maalit ja voitot seuraavat perässä. Jos voittaa puolivahingossa muutoin huonon ottelun, niin se ei välttämättä kanna jatkossa kovin pitkälle.

Näitä asioita voi ajatella monelta kantilta.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Miten tuntuu et nyt tulee maali… Ehkä jopa pelin ratkaisu. Tai jos nyt ei kuitenkaan.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Jäähy täysin normaalista laitakamppailusta??? Tasoitusta tuomareilta??

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En sääntöjä millin tarkasti osaa, mut mitä?!?!

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ukrainan maajoukkue
Harkkapelien perusteella Tumanovs sai kritiikkiä.. Ihan on paikkansa täyttänyt.. ja just tätä kirjoittaessa sitten ottaa jäähyn.. äh.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Joo ei tosiaan yllätä, superhessu laittaa sisään...

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Ja sieltä 0-1. Ei olisi tuotakaan tullut ilman tuomareiden tasoitusta, olihan kuitenkin Tappara jäämässä traktorin alle pahasti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy