Pystytään haastamaan kuka vaan tässä sarjassa ;)Joo.. ketuttaa jo valmiiksi jos joutuu posiketjuun taas kirjoittelemaan, että "oli hyvän näköistä peliä ja taistelu tappiosta huolimatta".. Sehän se on ollut tottumus viime kausilla..
Pystytään haastamaan kuka vaan tässä sarjassa ;)Joo.. ketuttaa jo valmiiksi jos joutuu posiketjuun taas kirjoittelemaan, että "oli hyvän näköistä peliä ja taistelu tappiosta huolimatta".. Sehän se on ollut tottumus viime kausilla..
Olen vahvasti erimieltä, lähtökohtaisesti minulle ei ole väliä miten niitä pisteitä kairataan kunhan kairataan ja pärjätään. Hyvä peli-ilme on vain plussaa, siihen päälle jos tullakseen. Tämä kuitenkin tulosurheilua.Eipä niillä maaleilla tai edes pisteillä ole väliä, tää peli-ilme ilahduttaa. Win some lose some kunhan edes tapellaan pisteistä.
Jos joukkue pelaa hyvin, niin maalit ja voitot seuraavat perässä. Jos voittaa puolivahingossa muutoin huonon ottelun, niin se ei välttämättä kanna jatkossa kovin pitkälle.Olen vahvasti erimieltä, lähtökohtaisesti minulle ei ole väliä miten niitä pisteitä kairataan kunhan kairataan ja pärjätään. Hyvä peli-ilme on vain plussaa, siihen päälle jos tullakseen. Tämä kuitenkin tulosurheilua.
Pidät kiinni mailastasi, joka on vastustajan ympärillä. Haisee hieman kiinnipitämiselle?Jäähy täysin normaalista laitakamppailusta??? Tasoitusta tuomareilta??
Yllättyneet parijonoon… Toivottavasti ei ratkennut siihen.Miten tuntuu et nyt tulee maali… Ehkä jopa pelin ratkaisu. Tai jos nyt ei kuitenkaan.
Oli kunnon karhunhalausPidät kiinni mailastasi, joka on vastustajan ympärillä. Haisee hieman kiinnipitämiselle?
Miten tuntuu et nyt tulee maali… Ehkä jopa pelin ratkaisu. Tai jos nyt ei kuitenkaan.
Lopputulos 0,1-2,3?