Ke 20.4.2022 Tappara - TPS

  • 33 742
  • 693

12961

Jäsen
Joo eihän tämä kovin lupaavalta vaikuta. Näitä samoja eriä tosiaan oli Hifkiäkin vastaan,nyt on sitten vielä hiukan heikompi rosteri kehissä.

Se on just näin. Tappara hallitsi peliä toisen erän loppua kohti selvästi, mutta valtaosan erästä myös TPS puolusti hyvin.

Näitä eriä tosiaan oli myös IFK-sarjassa, ja juuri siksi TPS niin vittumainen vastustaja onkin. Osansa tietysti Karejeville.
 

Kyle

Jäsen
Johtuukohan se siitä että Ilves kannattajat ovat Tampereelta ja Tampereella on sitä kuuluisaa jääkiekkokulttuuria.
Tappara fanit ovat taas Kouvolasta, Mouhijärveltä, Paimiosta, Savonlinnasta jne jossa ei sitä kikkokulttuuria niin kauheasti ole.

Laitetaan tämä väittely tällä viestillä lukkoon. Ei lisättävää.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onko Alkio kännissä vai muuten vain väsynyt?
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tapparan erä, mutta Kareev piti lukemat tasoissa. Oli toki tepsilläkin paikkansa mistä olisi voinut pienellä joululla tehdä.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Purjeessa oltiin. Mutta onneksi tuli erätauko. Saas nähdä mitä kolmas erä tuo tullessaan.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.
 

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
What do you think the next happen now?
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.
Joo me annetaan Tapparalle pari eteen..
 

12961

Jäsen
Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.
Koko IFK-sarjassa TPS hallitsi kiekollista peliä ehkä kolme erää seitsemästä pelistä. Vahvaa hyökkäystä vastaanhan tuo joukkue elää maalinedustan puolustamisesta, veskarista ja vastahyökkäyksistä.

Nyt hyökkäysketjuista puuttuu vielä vääntövoimaa ja tilalle tuli flegua, niin tältä se sitten näyttää.
 

Forn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Tapparan erä selvästi. Tepsiltä samanlaista selviytymistaistelua, jota oli välillä IFK-sarjassa.

TPS:n nelonen on aivan kuutamolla, kuten arvata saattoi. Jasua on kova ikävä. Ei ollut venäläiset se "kani hatussa".
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.
Asiaan saattaa vaikuttaa tai olla vaikuttamatta esimerkiksis että Tepsin alaketjut menneet täysin uusiksi.

Mutta mikäs siinä, niin me oltiin IFK:takin vastaan pitkälti köysissä ja silti voitettiin. Ihan sama vaikka Tappara dominoi toista erää, tuloksena 0 maalia ja peli on edelleen tasan.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.

Tepsihän ei tuosta paranna yhtään vaan menee huonompaan suuntaan eiks nii?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tää oli selkeesti Tapparan erä.
Ja shaatana kun nää Usheenit pyörii omissa kuin ryssät Anttilassa…
Kumma, kun ei Ilves-TPS sarjassa päästetty heitä pyörimään Anttilassa.

Tappara hallitsee tehottomasti, ja sitten välillä hukkaa kiekon hyökkäyssinisellä, antaen paikkaa vastahyökkäyksille. Just sellaista peliä, josta Ilves olisi iskenyt jo 5-6 maalia. Ipan ensimmäinen mestaruus sitten vuoden kahdeksanviis, olisi ollut saletissa jos vain TPS olisi välierissä kaatunut.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Tepsihän ei tuosta paranna yhtään vaan menee huonompaan suuntaan eiks nii?
Varmasti parantaa. Olin tosin odottanut terävämpää ja fyysisempää vierailijaa mitä kahdessa ekassa erässä on nähty. Mutta peli tosiaan tasan ja ihan auki tämä peli
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös