Joo eihän tämä kovin lupaavalta vaikuta. Näitä samoja eriä tosiaan oli Hifkiäkin vastaan,nyt on sitten vielä hiukan heikompi rosteri kehissä.
Ne on niitä robotteja, joilta on syöty kaikki luovuus ja takatolppasyötötIhme vastuunsiirtelijöitä Tappara täynnä, vetäkää perkele noista paikoista!
Tälleen satunnaiskatsojana, onko tepsillä muita ketjuja kuin ykkönen, joka pystyisi tekemään maalin? Kieltämättä ykkönen pelaa hyvin! Muut ketjut on sitten vaan kentällä pyörimässä.
Johtuukohan se siitä että Ilves kannattajat ovat Tampereelta ja Tampereella on sitä kuuluisaa jääkiekkokulttuuria.
Tappara fanit ovat taas Kouvolasta, Mouhijärveltä, Paimiosta, Savonlinnasta jne jossa ei sitä kikkokulttuuria niin kauheasti ole.
Koko soomi seuraa tätä hetkeä, painetta on. Tietää olevansa liigan selostajista ykkönen kun lukee mediasta palautetta entisistä ykkösistä, kai siinä nyt vähän saa jännittää. 6 peliä vielä eessä, parantaneeOnko Alkio kännissä vai muuten vain väsynyt?
Joo me annetaan Tapparalle pari eteen..Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.
Koko IFK-sarjassa TPS hallitsi kiekollista peliä ehkä kolme erää seitsemästä pelistä. Vahvaa hyökkäystä vastaanhan tuo joukkue elää maalinedustan puolustamisesta, veskarista ja vastahyökkäyksistä.Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.
Asiaan saattaa vaikuttaa tai olla vaikuttamatta esimerkiksis että Tepsin alaketjut menneet täysin uusiksi.Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.
Onpas TPS ollut odotettua heikompi, Tappara tulee varmuudella parantamaan tästä kun sarja etenee. Peli kuitenkin 1-1 ja olin budejoinut omissa papereissani TPS:lle 0-2 johdon tässä ottelusarjassa kahden pelin jälkeen.
Kumma, kun ei Ilves-TPS sarjassa päästetty heitä pyörimään Anttilassa.Tää oli selkeesti Tapparan erä.
Ja shaatana kun nää Usheenit pyörii omissa kuin ryssät Anttilassa…
Varmasti parantaa. Olin tosin odottanut terävämpää ja fyysisempää vierailijaa mitä kahdessa ekassa erässä on nähty. Mutta peli tosiaan tasan ja ihan auki tämä peliTepsihän ei tuosta paranna yhtään vaan menee huonompaan suuntaan eiks nii?