Ke 20.3.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 24 723
  • 659

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Näin vierestä... Peli oli vihelletty poikki 2 sekuntia ennenkuin kiekko meni maaliin. Hätäinen vihellys toki tuomarilta mutta oikein meni sääntöjen mukaan.
Heljanko itse tönäisi kiekon maaliin ja tuolla late continue-säännöllä pitäisi olla maali.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä jännitystä lisää se että lähetyksen grafiikat ei pysy perässä IFK:n kaikissa jäähyissä niin ei mitään hajua milloin sieltä saadaan ukkoja lisää jäälle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pitäisikö ottaa huikka aina kun täällä moititaan tuomaria. Aiheesta toki ilmeisesti tällä kertaa.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Runkosarjassa hyväksyttiin HPK maali vaikka peli oli vihelletty jo poikki. Oli ns late continue. Mutta sääntö ei vissiin koske sitten kaikkia

Tuossa tehtiin vielä se virhe, että vihellyksen jälkeen vastustaja löi kiekon maaliin.

Sääntöhän on tarkoitettu siihen, jos kiekko menee maaliin vihellyksen jälkeen vaikkapa maalivahdin pudottaessa kiekon tms.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Lauridsen kuAli. Ei hyvä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Heljanko itse tönäisi kiekon maaliin ja tuolla late continue-säännöllä pitäisi olla maali.

Jos peli on poikki niin kuka tahansa voi sen jälkeen potkia kiekon omiin... Jos peli on poikki niin peli on poikki. Ei maalia hyväksytä silloinkaan Jos erä on päättynyt juuri ennen
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuossa tehtiin vielä se virhe, että vihellyksen jälkeen vastustaja löi kiekon maaliin.

Sääntöhän on tarkoitettu siihen, jos kiekko menee maaliin vihellyksen jälkeen vaikkapa maalivahdin pudottaessa kiekon tms.
Jep ja tässähän Heljanko kaapii ihan itse kiekon maaliin joten maali nykysääntöjen mukaan. Aika iso oikeusmurha.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös