Heljanko itse tönäisi kiekon maaliin ja tuolla late continue-säännöllä pitäisi olla maali.Näin vierestä... Peli oli vihelletty poikki 2 sekuntia ennenkuin kiekko meni maaliin. Hätäinen vihellys toki tuomarilta mutta oikein meni sääntöjen mukaan.
Taidat seurata ensimmäistä kertaa Liigaa?Miettinen ei tiedä et maalia ei voi hyväksyä ku peli on jo vihelletty poikki
Se on pikku-Numppa.Eikö se ole Petteri?
Miettinen ei tiedä et maalia ei voi hyväksyä ku peli on jo vihelletty poikki
On Nupen kanssa tiskillä :-DMiksi Timo Nummelin on Lahessa?
En nyt jaksa enempää yhtä maalia jäädä itkemään, mutta vähän nyt epäselvä tää säännön tulkinta.Runkosarjassa hyväksyttiin HPK maali vaikka peli oli vihelletty jo poikki. Oli ns late continue. Mutta sääntö ei vissiin koske sitten kaikkia
Runkosarjassa hyväksyttiin HPK maali vaikka peli oli vihelletty jo poikki. Oli ns late continue. Mutta sääntö ei vissiin koske sitten kaikkia
Mertsi juhlii kun Pelsu pääsee ylivoimalle
Heljanko itse tönäisi kiekon maaliin ja tuolla late continue-säännöllä pitäisi olla maali.
Jep ja tässähän Heljanko kaapii ihan itse kiekon maaliin joten maali nykysääntöjen mukaan. Aika iso oikeusmurha.Tuossa tehtiin vielä se virhe, että vihellyksen jälkeen vastustaja löi kiekon maaliin.
Sääntöhän on tarkoitettu siihen, jos kiekko menee maaliin vihellyksen jälkeen vaikkapa maalivahdin pudottaessa kiekon tms.