Tack så mycket. Mulla pikselöi Telian laatulähetys välillä niin ettei näe yhtään mitään.Veti O’Connoria munille. Tyhmä teko ja selkeä ulosajo.
Tack så mycket. Mulla pikselöi Telian laatulähetys välillä niin ettei näe yhtään mitään.Veti O’Connoria munille. Tyhmä teko ja selkeä ulosajo.
2-3 jo Porissa. Salmela yv maali
Ootko oikeesti tuota mieltä?Jos täytyy valita finaalissa Kärppien kaa tai pronssiottelussa jonkun muun kanssa niin mielummin pronssiottelu
Voitais teettää Hurricanesin innoittamana uudet Kärppä t-paidat tekstillä "joukko kusipäitä" :)Koska Kärpät johtaa 3-0 niin me kaikki ollaan kusipäitä.
Vittuile vaan vähän lisääEn kyllä ymmärtänyt missä kohtaa kärppäfaneilla on päähän noussut tänään. Mutta huvittava äijä tuo kyllä, antaa tulla vaan lisää.
Oulussa pomput 3-0!
Olet oikeassa.Se, että tällä kaudella Kärpät on ollu parempi kuin TPS. Ei siinä sen kummempaa ole.
Mä vihaan Kärppiä vastaan pelaamisesta ja haluan niiden pysyvän minimissä. Eli kyllä olenOotko oikeesti tuota mieltä?
IFKn 2-2 maalia edelsi selkeä kiekottoman estäminen IFKn maalin edessä. Haluaisin myös nähdä tuon Tikan keihästämisen toisesta kulmasta. Mutta näillä mennään.
Itse lähdit siihen keskusteluun Kärppien ja TPS tasoeroista kesken TPS:n ja Lukon välisen matsin sen tulokseen viitaten, joten ei se nyt niin vahvasti sielläkään menny