Ke 20.1.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 23 695
  • 281

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osuko se kiekko oikeesti siihen linjatuomariin? Ite olin kattovinani sivusilmällä että se osu Kerhon pelaajaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Luttinen taikoo itsensä jäähylle.

Edit. Kallio seuraa perässä.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Menee ihan hivenen yli tämä Ritarin Sund-hehkutus...
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
Eikös noista ole joskus peli laitettu poikki jos tuomari "selvästi" puuttuu peliin?
Itse muistelen, että mikäli menee maaliin tuomarin kautta maaliin, se hylätään. Muuten ovat kai tulkittavissa "osaksi kaukaloa". Tekihän IFK:kin vajaa kuukausi takaperin Tapparaa vastaan maalin, josta kakkossyöttö olisi kuulunut tuomarille
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itse muistelen, että mikäli menee maaliin tuomarin kautta maaliin, se hylätään. Muuten ovat kai tulkittavissa "osaksi kaukaloa". Tekihän IFK:kin vajaa kuukausi takaperin Tapparaa vastaan maalin, josta kakkossyöttö olisi kuulunut tuomarille

Maali on oikeus hylätä jos tuomari merkittävästi vaikuttaa maalin syntyyn. Josain Mestis pelissä hylättiin vuosia sitten maali josta tuomarin kautta kimposi kiekko maalin eteen ja siitä vastustaja teki maalin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpas tuolla TPS:n nelosessa pieni pelaaja, kuka lie :)

E: Tai ehkä 3.ketjussa, mutta joku 5-alkuinen numero tais olla.
 

H P K

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Maali on oikeus hylätä jos tuomari merkittävästi vaikuttaa maalin syntyyn. Josain Mestis pelissä hylättiin vuosia sitten maali josta tuomarin kautta kimposi kiekko maalin eteen ja siitä vastustaja teki maalin.
Näin minäkin sen muistaisin, tässä olis kyllä ollut paikka katkaista. samalla Jyp 2-0
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Oli se nättiä. Perhonen aikas vailla sanansijaa.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Slovakia vs Puola
  • 1.04
  • 14.00
  • 24.00
Sveitsi vs Iso-Britannia
  • 1.02
  • 16.00
  • 30.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös