Osui nimenomaan linjatuomariin.Osuko se kiekko oikeesti siihen linjatuomariin? Ite olin kattovinani sivusilmällä että se osu Kerhon pelaajaan.
Joel Sund on kyllä tänään liekeissä, maali vaan puuttuu tänään.
Osui nimenomaan linjatuomariin.
Kallio boksiin ja DJ pistää soimaan "Tepsi tekee kohta maaalin, tepsi tekee kohta maalin"
Itse muistelen, että mikäli menee maaliin tuomarin kautta maaliin, se hylätään. Muuten ovat kai tulkittavissa "osaksi kaukaloa". Tekihän IFK:kin vajaa kuukausi takaperin Tapparaa vastaan maalin, josta kakkossyöttö olisi kuulunut tuomarilleEikös noista ole joskus peli laitettu poikki jos tuomari "selvästi" puuttuu peliin?
Itse muistelen, että mikäli menee maaliin tuomarin kautta maaliin, se hylätään. Muuten ovat kai tulkittavissa "osaksi kaukaloa". Tekihän IFK:kin vajaa kuukausi takaperin Tapparaa vastaan maalin, josta kakkossyöttö olisi kuulunut tuomarille
Menee ihan hivenen yli tämä Ritarin Sund-hehkutus...
Ritarilla ihan posipäivä! KivaaEi hätää... Kohta Ritari tajuaa, että hän on kehunut liikaa Sundia ja alkaa mollaamaa Boycea "ainakaan pisteiden valossa ei kausi ole mennyt hyvin"
Näin minäkin sen muistaisin, tässä olis kyllä ollut paikka katkaista. samalla Jyp 2-0Maali on oikeus hylätä jos tuomari merkittävästi vaikuttaa maalin syntyyn. Josain Mestis pelissä hylättiin vuosia sitten maali josta tuomarin kautta kimposi kiekko maalin eteen ja siitä vastustaja teki maalin.