Perustelut tähän?Jokerit jälleen hyötyvänä osapuolena tuomaritoiminnan suhteen ensimmäisessä erässä. Katsotaan jatkuuko linja.
Kumman jäähyn olisit jättänyt viheltämättä?Jokerit jälleen hyötyvänä osapuolena tuomaritoiminnan suhteen ensimmäisessä erässä. Katsotaan jatkuuko linja.
Jokerit jälleen hyötyvänä osapuolena tuomaritoiminnan suhteen ensimmäisessä erässä. Katsotaan jatkuuko linja.
Jokerit jälleen hyötyvänä osapuolena tuomaritoiminnan suhteen ensimmäisessä erässä. Katsotaan jatkuuko linja.
Pelii pääsen kattoon vasta tunnin kuluttua mut tähän voin heittää kelpo arvauksen: Avain on Larsenin puuttuminen ja nyt ollaan epätietoisia ja arvotaan mitä tehdään. Toisaalta ei vihollinenkaan tiedä mitä punakeltaiset yrittää, niin voi olla hyväkin...Mä olen aika pitkään seurannut nyt NHL-jääkiekkoa ja tottunut muutenkin hyvin eri tyyliseen ylivoimaan, mutta.. Tästä Jokerien ylivoimasta on vaikea saada kiinni. Mikä siinä on se key thing, jokaisesta ylivoimasta löytyvä peruskuvio jota aina ajoittain haetaan? Reginin läpisyöttö Aaltoselle maalin edestä, toivoen, että se kimpoo luistimista sisään?
Jäi myös koukku viheltämättä kun Aaltonen oli karkaamassa vastahyökkäykseen. Ja jonkun mielestä Jokerit hyötyi, ei vittu mitä puusilmäisyyttä.TOJ taas tapansa mukaan trollamassa, mutta eipä siinä Jokerit edes antanut tuomareille mahdollisuutta viheltää. Yksi päivänselvä kiekottoman estäminen vihellettiin Torpedolle ja huitominen jäi viheltämättä, kun Joensuulta huidottiin maila yv:llä.
Aaltosesta on vain haittaa tuolle ykkösyvlle. Pitikö sekin nyt vittu pilata?!?
Pitäiskö Aaltosen kuitenkin olla enemmän viivaanpäin vetelemässä läissyjä?
Paikkoja mitkä Jokerit tuhlasi, saadaan tasaisessa playoff-ottelussa ehkä vain 3-5 ottelua kohden. Ne siis keskimäärin oli tässä. Mikä vittu siinä on, että kiekkoa ei saada sisään.
Pitäiskö Aaltosen kuitenkin olla enemmän viivaanpäin vetelemässä läissyjä?
Käsittämätöntä että ylivoima on noin onnetonta. Kun ei tossa ole edes ideaa, kuten aiemmin sanottu se key thing puuttuu. Tulee tunne että pelaajatkaan eivät tiedä mitä tossa haetaan, ja ratkaisut ovat luokka paska tai paskempi. Jos et itse tee paikoista maalia... Vittu.