Sarjaohjelma on tämmöinen ja mitä helvetin väliä sillä on että liigaa pelataan vielä?
Vastaan mielelläni ja toivon, että sä vastaat mulle siihen, mitä vitun väliä sillä on, että Jokereiden nyt lomaileva rosteri on nimekkäämpi kuin Liigan joukkueiden rosterit.
Vastaan näin: Vertaan Jokereita aina HIFK:hon, aina. Se on joukkue, jota vastaan minä, Jokerit-fani, kilpailen. Vaikka suora kilpailuasetelma on poissa ja samoin minun kiihkein Jokerit-innostukseni KHL-siirron myötä, tuo on se tilanne jossa minä olen. HIFK johtaa Liigaa ja on ykkössuosikki mestariksi. Jokerit on kesälomalla. Liiga oli paska organisaatio, kun Jokerit siitä poistui, ja epäilemättä on sitä vielä nytkin. Ero KHL:ään on se, että se pilaa Jokerit monella tavalla, joista tärkein on tietysti se, ettei Jokereilla ole mitään oikeaa mahdollisuutta mestaruuteen. Ja sitten on tämä, ettei Jokerit enää pelaa.
Jokerit on nyt kesälomalla. Koko kausi on lusittu. - Ja maassa on vielä täysi talvi meneillään! Lätkän hienoimpia hetkiä on pitenevien päivien myötä alkavat tosipelit. Kevättä rinnassa hallille tsiigaamaan kovaa lätkää! Nyt Jokerit ja me fanit vietämme kesälomaa kiekosta ja Nordiksella kiima nousee nousemistaan. Itse ottaisin tuon HIFK:n osan vastaan koska vain verrattuna tähän.