Ke 2.12.2020 Ässät - KooKoo

  • 6 942
  • 109
Suosikkijoukkue
KK
Oliko tuossa toisessa Björkvistin jäähyssä kuitenkin kiekollinen pelaaja/kiekon ja siis kiekontavoittelutilanne? Kaveri syöttää/laukoo ja yrittää heti perään itse saada keikan?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ika puhuu ihan asiaa. Ässien pelaajat näyttää samaan aikaa turhautuneilta ja siltä, ettei hirveästi kiinnosta. Kyllähän tuossa haisee se, että henkisellä puolella kaikki ei nyt joukkueessa ole kohdillaan.

Katseet nousevat tällöin valmennukseen sekä C/A pelaajiin. Jonkun pitäisi nyt nousta esille mutta kukaan ei sitä tee vaan odotellaan
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ika puhuu ihan asiaa. Ässien pelaajat näyttää samaan aikaa turhautuneilta ja siltä, ettei hirveästi kiinnosta. Kyllähän tuossa haisee se, että henkisellä puolella kaikki ei nyt joukkueessa ole kohdillaan.

Henkisesti velttoa, valmennuksen näköinen nippu. Kyllä mä kaipaisin tuollaisen joukkueen taakse joka huutaa ja heittää vaikka mailat jäälle. Tunnetta pitää olla.

Tänäänkin pelin jälkeen Atu onnittelee vastustajan valmentajaa ja joukkuetta voitosta. Ihmettelee omien tekemistä ja on rauhallinen. Palkka tulee, onko muulla väliä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässillä kummelimaista luomisen tuskaa, tai sitten ne tietää, että kausi loppuu tähän. Joku särö siellä joukkueessa on, tars varmaan eheyttää?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Henkisesti velttoa, valmennuksen näköinen nippu. Kyllä mä kaipaisin tuollaisen joukkueen taakse joka huutaa ja heittää vaikka mailat jäälle. Tunnetta pitää olla.

Oletko nähnyt Arvoselta tai Martikaiselta tunteenpurkauksia? Selin on lentänyt pihalle pelistä
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Surullista tämä on. Viisikko sahaa päättömästi molemmissa päädyissä ilman mitään kultaista lankaa. Yksilöiden räpellystä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Porissa yleisömääräksi ilmoitettu tasan 800. Onkohan tuo ihan oikea määrä, sillä harvoin kuitenkaan ihan tasalukuun päästään yleisömäärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös