Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Oliko tuossa toisessa Björkvistin jäähyssä kuitenkin kiekollinen pelaaja/kiekon ja siis kiekontavoittelutilanne? Kaveri syöttää/laukoo ja yrittää heti perään itse saada keikan?
Olenko ainut joka ei saanut tästä koppia?Oliko tuossa toisessa Björkvistin jämähtää kuitenkin kiekollinen pelaaja/kiekon tavoittelu tilanne? Kaveri syöttää/laukoo ja yrittää heti perään itse saada keikan?
Olenko ainut joka ei saanut koppia?
Olenko ainut joka ei saanut koppia?
Ika puhuu ihan asiaa. Ässien pelaajat näyttää samaan aikaa turhautuneilta ja siltä, ettei hirveästi kiinnosta. Kyllähän tuossa haisee se, että henkisellä puolella kaikki ei nyt joukkueessa ole kohdillaan.
Ika puhuu ihan asiaa. Ässien pelaajat näyttää samaan aikaa turhautuneilta ja siltä, ettei hirveästi kiinnosta. Kyllähän tuossa haisee se, että henkisellä puolella kaikki ei nyt joukkueessa ole kohdillaan.
Henkisesti velttoa, valmennuksen näköinen nippu. Kyllä mä kaipaisin tuollaisen joukkueen taakse joka huutaa ja heittää vaikka mailat jäälle. Tunnetta pitää olla.
Se särö on ollut koko kauden ajan, ihme juttu.Ässillä kummelimaista luomisen tuskaa, tai sitten ne tietää, että kausi loppuu tähän. Joku särö siellä joukkueessa on, tars varmaan eheyttää?
Oletko nähnyt Arvoselta tai Martikaiselta tunteenpurkauksia? Selin on lentänyt pihalle pelistä
Tämäniltainen matsi ei kuitenkaan vaikuta kovin seuraamisen arvoiselta.
Sopii tähän joukkueeseen. Ei tuolla yksikään ole paskaa parempi.Eipä tuo Tirronen saa myöskään mitään kiinni.
Ei nuo nyt mitään Tirrosen maaleja ole ollut. Jos viisikko on noin sekaisin, veto tulee älyttömästä maskista tai parhaalta maalintekopaikalta ei Tirrosella ole noihin oikein mahdollisuuksista edes ollut.Eipä tuo Tirronen saa myöskään mitään kiinni.