Eikö saisi muka uskoa, tosin minun uskoni loppui tänään. Jos en omistaisi kausikorttia ja olisi niin vitun nuuka olisi tämän kauden pelit osaltani käyty. Ensi kaudeksi kausikortin hankintaa mietin kyllä tarkkaan, mutta sen voin sanoa 100% varmaksi että jos penkin takana seisoo Alpo Suhonen en tule enää ensi kaudella menemään yhteenkään otteluun. Ja hei opelix, onhan Jyväskylässäkin Kapo, joka on varmasti nähnyt paskojakin pelejä muttei ole silti lopettanut kannustusta. Se hyvä puoli tässä alkaa olemaan että nuo hopeamitalin tuomat gloryhunterit ovat aika hyvin pudonneet kärryiltä, tosin noilla katsojaluvuilla Ässät tekee tappiota mutta se on Hirsimäen asia. Sitä niittää mitä kylvää, vai mitä Jukka.Näillä otteilla "opelix-syndrooma" levinnee myös Jyväskylän ulkopuolelle, kun Ässiin verrataan ja on verrattu. Toisaalta on hienoa, että on hyvään uskovia jääriä faneina Ässillä niinkuin Korkki. Kukapa muu sielä hallilla Porissa enää notkuisikaan? Itse olisin heittänyt kirveen kaivoon aikoja sitten.
Mikä vittu siinä voi olla että ennen joulutaukoa pelataan aivan hemmetin hyvä ottelu Kärppiä vastaan jossa olisi jopa ansaittu voitto ja sitten tulee vastaan sen hetkinen sarjajumbo jota vastaan höntsätään eikä ketään viitsi edes yrittää 2-3 poikkeusta lukuunottamatta. Tuollaisen asenteen ymmärtäisi jos sarjassa oltaisiin 5-6 sijan kieppeillä mutta sijalla 13. olevan joukkueen pitää lähteä täysillä joka peliin aivan kuten tämäniltainen vastustajamme teki.
Hävettää edes tunnustaa kannustavansa Ässiä tällaisen pelleilyn jälkeen. Tai noh, minä kannustan oikeaa Ässäjoukkuetta enkä tuota vitun paskasakkia joka luisteli kentällä jostain pöllityt Ässäpaidat päällään.
KalPa ansaitsi voittonsa jo pelkällä asenteellaan, eipä senkään peli sellaista ollut että Jokerit kaatuisi mutta tänään Ässät ei olisi voittanut edes Lauttakylän Lujaa.
Onneksi tulee lähdettyä lauantaina Tampereelle, saa katsoa sentään kunnon Ässäkiekkoa enkä aio niin kiirettä pitää että ehtisin katsomaan kun SaiPa tulee paremmalla asenteella viemään pisteet Lappeenrantaan.