Ke 19.1.2022 JYP - HPK

  • 10 397
  • 251

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei se valmentajakaan ihmeisiin pysty, sama lopputulos se olisi, oli valmentaja kuka tahansa, Materiaali on mitä on

Joo paskasta on paha nyhjästä. Ei tää jatkuva häviäminenkään vituta niin paljon kuin se, että valmennus ei saa tämän paskakas pelaamaan kuin vittu höntsää.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
JYPin kokoonpano lähtökohtaisesti aika köyhä. Maksimissaan pari maalia mahdollista. Lahtinen nelosessa. No, itse asiassa sieltä voi jotain yllätystehoa löytyä. Ruusu maalilla, vähän yllätys. Kakkonen vasta seiskapakki. Alanen pelaa piitkästä aikaa.

Mutta, kunhan vaan pelataan taas, lupaan olla tyytyväinen, tuloksesta huolimatta.

No mites on?
 
Kolmanteen erään pääsen mukaan, mutta kahden erän jälkeen näyttää Ruusu todellakin palanneen tolppien väliin. Tilastojen perusteella
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Laurikainen kehiin niin saadaan myös sille piste.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voi voi, ois vaan pitänyt ottaa Nenonen Liigapörssiin. No onhan tässä Jolylla aikaa tehdä pari(kymmentä) maalia 3. erässä!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Mutta, mutta… Tämän pelin jälkeen enää kolme mahdollisuutta mennä ohi. Vastassa Tappara, Jukurit, HIFK. Yksi pistekin on tiukassa noilta.
On toki mut SaiPallakin on niitä pelejä.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
uu, ja tuolla on aika monta joukkuetta jonka materiaali on JYPin kanssa ihan samaa tasoa.
Tästä voi olla hyvinkin eri mieltä että olisi samaa tasoa.

En minä nyt Jusuakaan tyntäisi junan alle. Kaverilla on vain täysin mahdoton tehtävä. Ja jonkunan tuotakin joukkuetta on valmennettava kun muut ei suostu
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Ei jumankekka.. Turvauduin vanhaan kikkaan ja menin saunaan kesken pelin.. No ei toimi minulla. Täytyy kaiketi olla pelipäivinä peseytymättä tästä lähin..

No se hyvä puoli, että jäi selkäsaunan yksityiskohdat näkemättä livenä..
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ei ole varmaan kauhean hauskaa pelata kiekkoa JYPissä. Olin näkevinäni Salosen kommentoivan Ruusulle kiukkupitkänsä jälkeen ”haista vittu” luinko huulilta ihan väärin, huomasiko kukaan?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minimivaatimus 3.erään.

PUOLUSTAKAA OMAA ALUETTA JA MAALIA, asenteella ja vimmalla. Joku ammattiylpeys sentään luulisi olevan.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Hoh hoh tuomarit :DD
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Sitten vaikka väkisin se nolla rikki. Saatana.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös