Ei ehdi tiputtelemaan vastustajaa niin pakko tiputella edes joitakin. Saadaan tunnetta peliin.Jypiläiset tiputtelee jo omia. Ei hyvin mene.
Karanteenissa taitavat olla, kuulopuheiden mukaan myös Esson baarissa on tehty näköhavaintoja.Missä oli JYPin puolustajat?
Onkohan Hongalla jo siirto katsottuna toiseen joukkueeseen? On ollut tänään ihmeen hukassa.Honka tänään -4, huoh, vielä ehtii
Jusu on suurten linjojen mies.Pienet oli marginaalit tänään, kuten Jusukin ennusti ennen peliä.
Mikkeliin tuuraamaan Larsenia...Onkohan Hongalla jo siirto katsottuna toiseen joukkueeseen? On ollut tänään ihmeen hukassa.
Tulosveto kiinni. Kerhon voitto. Sauna lämmin. Lonkeroa on. Kiitos kerho!
Kiitos.Onnittelut!
Siellä sitä 0-6-turpaanoton jälkeen leppoisasti vierekkäin liu'uttiin, juteltiin ja naureskeltiin vastustajan kaverin kanssa jäällä.
Joo, kyllä kavereiden kaa voi läppää heittää pelin jälkeen, vaikka jompikumpi aina voittaa ja toinen häviää, mutta oonko se vain mä, kun ajattelen, että tällaisen jälkeen kunnianhimoista urheilijaa pitäis vituttaa liikaa, että tuohon pystyis/haluais.
Ehkä se vain näyttää hassulta, en tiedä...
Kiitos kuuluu koko joukkueelle, mutta lähinnä mulle.Onnittelut HPK:lle ja HPK:n kannattajille.
Siellä sitä 0-6-turpaanoton jälkeen leppoisasti vierekkäin liu'uttiin, juteltiin ja naureskeltiin vastustajan kaverin kanssa jäällä.
Joo, kyllä kavereiden kaa voi läppää heittää pelin jälkeen, vaikka jompikumpi aina voittaa ja toinen häviää, mutta oonko se vain mä, kun ajattelen, että tällaisen jälkeen kunnianhimoista urheilijaa pitäis vituttaa liikaa, että tuohon pystyis/haluais.
Ehkä se vain näyttää hassulta, en tiedä...
No mites on
Olipas kiva seurata suosikkijoukkueen lätkää pitkästä aikaa! Ja oltiin kuitenkin pisteensyrjässä kiinni 18 sekuntia! Ai että.Mutta, kunhan vaan pelataan taas, lupaan olla tyytyväinen, tuloksesta huolimatta.