Ke 19.1.2022 JYP - HPK

  • 10 414
  • 251

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pienet oli marginaalit tänään, kuten Jusukin ennusti ennen peliä.

Onnittelut HPK:lle tiukan pelin voitosta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Onhan tää nyt kauden huonoin peli. Toki edelleenkin se pelaamattomus on yksi syy mutta ei sillä ihan kaikkea voi perustella.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Joo, se oli siinä. Nollille jäätiin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voiko tätä helpompaa voittoa edes saada?
 

33720

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jauhojengi
Siellä sitä 0-6-turpaanoton jälkeen leppoisasti vierekkäin liu'uttiin, juteltiin ja naureskeltiin vastustajan kaverin kanssa jäällä.

Joo, kyllä kavereiden kaa voi läppää heittää pelin jälkeen, vaikka jompikumpi aina voittaa ja toinen häviää, mutta oonko se vain mä, kun ajattelen, että tällaisen jälkeen kunnianhimoista urheilijaa pitäis vituttaa liikaa, että tuohon pystyis/haluais.

Ehkä se vain näyttää hassulta, en tiedä...
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kattokaa nyt tota Hongan tekemistä näissä maaleissa. Soppari jonnekkin muualle tai ammattiylpeys nollissa.

Tämän takia nämä pelit hävitään, kun ne harvat, jotka ovat liigatasoa vetävät selkä suorana.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Siellä sitä 0-6-turpaanoton jälkeen leppoisasti vierekkäin liu'uttiin, juteltiin ja naureskeltiin vastustajan kaverin kanssa jäällä.

Joo, kyllä kavereiden kaa voi läppää heittää pelin jälkeen, vaikka jompikumpi aina voittaa ja toinen häviää, mutta oonko se vain mä, kun ajattelen, että tällaisen jälkeen kunnianhimoista urheilijaa pitäis vituttaa liikaa, että tuohon pystyis/haluais.

Ehkä se vain näyttää hassulta, en tiedä...

Tämä. Ei yhtään ammattiylpeyttä tai logolle pelaamista.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
JYP nollilla.. itse puhalsin 0.8.... Ihan ok tähän peliin. Eteenpäin. Jospa Tappara pelissä paremmat lukemat...
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No onneksi ex-JYP ei nollannut meitä. Sehän tästä olisi vielä puuttunutkin.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Siellä sitä 0-6-turpaanoton jälkeen leppoisasti vierekkäin liu'uttiin, juteltiin ja naureskeltiin vastustajan kaverin kanssa jäällä.

Joo, kyllä kavereiden kaa voi läppää heittää pelin jälkeen, vaikka jompikumpi aina voittaa ja toinen häviää, mutta oonko se vain mä, kun ajattelen, että tällaisen jälkeen kunnianhimoista urheilijaa pitäis vituttaa liikaa, että tuohon pystyis/haluais.

Ehkä se vain näyttää hassulta, en tiedä...

Tätä on JYPiläisyys nykyään. Välinpitämättömyyttä ja vastuuttomuutta. Varmaan Ilves-kannattajana muistat että Jyväskylä oli ennen vaikea paikka pelata. Toista se on nykyään.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös