Ke 18.9.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 30 990
  • 445

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP selvästi valmis tähä peliin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tuo SaiPan oma pää aukeaa liian helposti, joku siellä ei merkkaa miestään. Noita oli jo KooKoo peleissä. Tarkoitan Frimanin paikkaa
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Puhtaalta näytti Varakkaan taklaus, onko tää 'Late hit' joki liigan oma sääntö vai onko se IIHF sääntö tälle kaudelle?
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Tuurilla meni, kun ensin käytiin omalla maalilla kokeilemassa "AV:lla", missä kenties 1 siirto oli liikaa. Tulos tietenkin ratkaisee: 0 - 1 Tampereella.
Edit. Koetettu tarkentaa viestiä.
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Olipas typerää buuausta, kun Stårkaa nostettiin jäästä, Osakari Saari puolusteli Varakasta, mä sanon et turha ajo. Mut hyvä pusssitus Nykopilta.
 

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Ei kyl ipalla oikeen lähde.. vaikeen näköstä peliä, jonka kruunaa hölmöt jäähyt.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kyllä mä tossa selvän pääosuman näen. Osuu kroppaan ja päähän samaan aikaan, ei liu’u päähän vaan osuu ekalla kosketuksella.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaosseura
On kyllä sysipaskaa ylivoimaa JYPiltä. Ei ole tainnut yhtään kunnon tilannetta kaukolaukauksien lisäksi tulla?
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Tuli tuosta pää munissa hiihtelystä deja-vu. Näen sieluni silmin sen päätään pudistelevan JYP-fanin kun Finley lanasi Miklikin.
Elikkäs voitetaan teidät taas pronssien jatkoajalla? :) Käy mulle!
 

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puhtaalta näytti Varakkaan taklaus, onko tää 'Late hit' joki liigan oma sääntö vai onko se IIHF sääntö tälle kaudelle?
On ihan IIHF sääntö.
"Myöhästynyt taklaus. Kun kiekko on selkeästi ammuttu/syötetty pois, vastustajaa ei voi taklata, etenkin jos pelaaja on haavoittuvassa asemassa ja taklaajalla on mahdollisuus jättää taklaamatta. "
Vaikuttaa kyllä ihan paskalta säännöltä, josta saattaa jotain keskustelua vielä muodostua kyllä. Milloinkohan kiekko on selkeästi ammuttu tai syötetty pois?

HPK hassuttelee.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Veikataan, että Pronssiottelun jatkoajalla Stråka nappaa kiekon Varakkaalta ja painaa kiekon IFKn maaliin.
 
4

444

Kyllä mä tossa selvän pääosuman näen. Osuu kroppaan ja päähän samaan aikaan, ei liu’u päähän vaan osuu ekalla kosketuksella.
Aivan päivänselvästi osuu myös päähän. Ihan ansaittu ulosajo. Taklaus ei ollut kova, mutta puun takaa se tuli ja kaveri aivan tillin tallin.

Toivottavasti Stråka selviää lyhyellä huililla ja ilman pysyviä vammoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös