Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Kerholla pari hyvää paikkaa, mutta Westerholm kestää. Frimanille pedattu paikka oli hienosti pelattu.
Aijaa, itse näin kyllä toisin. Ja mielestäni Rauhala eikä kukaan muukaan Tapparan pelaajista burnannut.Teidän omilla foorumeilla huudellaan päähänkohdistunutta ja ulosajoa :D
Puhtaalta näytti Varakkaan taklaus, onko tää 'Late hit' joki liigan oma sääntö vai onko se IIHF sääntö tälle kaudelle?
Muutaman matsin Nordiksella nähneenä uskallan väittää, että buuaus koski ulosajoa, ei loukkaantunutta pelaajaa.Olipas typerää buuausta, kun Stårkaa nostettiin jäästä, Osakari Saari puolusteli Varakasta, mä sanon et turha ajo. Mut hyvä pusssitus Nykopilta.
Elikkäs voitetaan teidät taas pronssien jatkoajalla? :) Käy mulle!Tuli tuosta pää munissa hiihtelystä deja-vu. Näen sieluni silmin sen päätään pudistelevan JYP-fanin kun Finley lanasi Miklikin.
Teidän omilla foorumeilla huudellaan päähänkohdistunutta ja ulosajoa :D
Olipas typerää buuausta, kun Stårkaa nostettiin jäästä, Osakari Saari puolusteli Varakasta, mä sanon et turha ajo. Mut hyvä pusssitus Nykopilta.
On ihan IIHF sääntö.Puhtaalta näytti Varakkaan taklaus, onko tää 'Late hit' joki liigan oma sääntö vai onko se IIHF sääntö tälle kaudelle?
Huutonauran, en kirjoita jatkossa mitään näin riskialtista :DNätti jinxaus, bro. Go Jukurit!
Aivan päivänselvästi osuu myös päähän. Ihan ansaittu ulosajo. Taklaus ei ollut kova, mutta puun takaa se tuli ja kaveri aivan tillin tallin.Kyllä mä tossa selvän pääosuman näen. Osuu kroppaan ja päähän samaan aikaan, ei liu’u päähän vaan osuu ekalla kosketuksella.