Pelaa itseään katsomoon kun dallasin pojat saapuu.Mä en haluaisi syyttää yhtä pelaajaa, mutta Pokka on valitettavasti koko ajan vaikeuksissa omissa.
Kyllä mä muistelisin että ihan luomu-japseja oli kaikki. Yhtäkään kanukkia en muista Japanin paidassa.Miksei Japani ole enää kisoissa? Eikös ne jollain mandaatilla päässeet aina kisoihin takavuosina. Tosin puolet oli kanadalaisia sielläkin.
Pian on laittaa Esa tai Miro tilalle.Mä en haluaisi syyttää yhtä pelaajaa, mutta Pokka on valitettavasti koko ajan vaikeuksissa omissa.
Sitäpaitsi syy siihen että seuraan lätkää. Sillä on paras kuva NHL2000-pelissä.Kapanen on C Moren MVP
On tuo Dahlin jännä. Siinä on semmoista X-factoria molemmissa päissä ja molempia tiimejä ajatellen. Generational, my ass.
Joskus liigafinaalissa muistelin sellaisen valkopaitaisen joukkueen tehneen sellaista oranssipöksyistä jengiä vastaan hallissa, jossa liigakiekkoa ei enää pelata.Harvoin näkee tuollaisia pakki-pakki syöttöjä
Ristolainen nauraa tollaselle lama-ajan pakkasukolle.Se on nähtävästi ihan sama missä joukkueessa Rasmus Dahlin pelaa, niin miinuksia ropisee
Nauraa ja samalla ottaa mavessa enkat.Ristolainen nauraa tollaselle lama-ajan pakkasukolle.
Kuten täällä sanottiin - maailmassa on tärkeämpiä asioita kuin Skoda Cup, jääkiekko tai oma suosikkijoukkue.Joko Lehtonen saa anteeksi? @Valle @Palokan Keisari
Koska Toronton yleisö olisi boikotoinut pelejä.jotenkin täytyy ihmetellä, ettei Lehtonen mahtunut ikiluuseri Toronton joukkuueseen, on se vaan niin pirun kova molemmissa päissä.
Ehkä neljä kertaa ennen tätä.Onko perus pakki pakki -syöttö jo todettu?