Huh huh hyi helvetti mikä teko Lassilalta.
Sama. Ehdottomasti kauden törkein teko. Pakko tulla ainakin se 7 matsia. Tuossahan olisi voinut näkö mennä. Hyi helvetti.
Huh huh hyi helvetti mikä teko Lassilalta.
Todennäköisesti luuli Grattonin osuneen häneen tahallisesti ja tästä kimpaantui.. Vaan ihan sama mitä ajatteli, täysin turha ja helvetin törkeä teko.Mitähän Lassila tossa ajatteli?
Mitähän Lassila tossa ajatteli?
Vetäkää nyt joku hallin ovet kiinni, Uusitalo on jatkuvasti turvallaan.
Tosi törkeä oli joo. Mitäänhän en toki tuosta videosta nähnyt.
Ei kai verta naamasta tule jos olkapäähän osuisi?Eihän tuosta videosta näe kunnolla mihin se maila osui? Menee kuvan ulkopuolelle juuri kun isku on osumassa. Toki mailan heilautus näyttää vaaralliselta tuossa tilanteessa, mutta eipä tuosta voi sanoa osuiko se olkapäähän ja pelaja hakee hieman filmiä kun tietää sen olleen maalivahti vai että osuiko se ihan oikeasti.
Mä jo mietin, että mikä mun näössä on vikana kun en tosta videosta oikeen mitään kuvaa saanut. "Kaikki" täällä oli nähneet, niin ihmetytti.Tosi törkeä oli joo. Mitäänhän en toki tuosta videosta nähnyt.
Kyllä maila heilahtaa niin lujaa, että en usko vahinkoon. Muutenkaan Lassilalla ei olisi mitään syytä tehdä kääntöliikettä laitaa kohti, johon siis mailan heilauttaminen ja sen aiheuttava liike toisi apua.Mun silmiin tuo Lassilan teko näyttää vahingolta.