Ke 18.11.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 42 187
  • 500

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen enempää ottamatta kantaa maalaisten ja kaupunkilaisten välillä, koska en ymmärrä myöskään miten se kannattamisen laatuun vaikuttaa, mutta kysyisinkin, koska olen nähnyt ja kuullut että teillä on rumpuli hommeleita kuin Rion karnevaaleissa. Onko se, se joka tuntuu tunnelmalta? Ainakin se kuuluu, ja ottaa korviin välillä, mutta muuten ihan ok meininkihän se siellä yleisesti ottaen on aina ollut kun olen vieraissa käynyt.
Voisitko tarkentaa, kun en Vaasalaisena ymmärrä tuota heittoo "Mitä maalaisiin tulee niin en hirveästi vaasalaisena puhuis yhtään mitään"?

Aiheen ulkopuolelta, Vaasa maalaiskuntana turha puhuu maalaisista.Rumpuryhmä on mitä on mutta ulkopaikkakuntalaisena olen huomannut että rummut ovat jääneet taka-alalle joten päivittäkää tietoni siellä jossain päin Suomea.

Ps. Sori tarkoituksellinen provo pikku vaasalaisia kohtaan. Mitä maalaisiin tulee niin Vaasa pieni kylä jossain sanoo JKL seudulta maalaisiksi... Ainut jolla varaa niin Helsinki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös