4
444
Ei muuta kuin kovempia taklauksia vain. Näköjään pienemmät tökkäisyt jättävät kärppäpelaajat ”kuoleman kieliin” jäälle, niin jarruttelu pitää lopettaa lopullisesti. Puhtailla taklauksilla toki.
Dramatisoi edelleen kopin puolella. On melko draamakuningatar.
Vittu että ärsyttää katsoa Liigaa kun estämistä sallitaan näin paljon. Jotain tolle pitäisi tehdä, ettei koko ajan pysäytetä kiekottoman kaverin vauhtia.
Sulla vasta mallikelpoinen esitys onkin, kun et joukkueen nimeä osaa kirjoittaa.IfK fanit itkee innolla, brändin mukaisesti. Aika surkea esitys kentällä ja täällä.
IfK fanit itkee innolla, brändin mukaisesti. Aika surkea esitys kentällä ja täällä.
Ehheh, eihän tuo Connorin taklaus edes osu päähän.
Jumppa Hällfors Twitterissä: "Oukonnorille päähänkohdistuneestä penalti tästä. #HIFK #Liiga https://t.co/pKjt7b8W5Z"
Jep, on kyllä lunastanut odotuksia. Erittäin mukava pelityyli seurata..liukas kaveri.Hitto, että tuo Kivihalme on hyvä paineen alla. Liikkeellä irti karvaajista. Viimeistään ensi kaudella Kärppien ykköspakki!
Katso itse miten Miskan niskat retkahtaa ennen osumista jäähän, ei tuota filmata. Vittu että taas hesalaiset on kujalla ja ulisee tuttuun tyyliin kun oma joukkue on kasa paskaa. HIFK kusi tuon erän ihan itse. Järkyttävää roikkumista muuten punaisilta.Heh. Vaikka taklaus tuli suoraan edestä. Tuomareilla aika herkkä liipasin näiden "päähän kohdistuneiden" kanssa. Tuttua Liigaa että kun jotain korostetetaan niin se viedään kunnolla yli.
Katso itse miten Miskan niskat retkahtaa ennen osumista jäähän, ei tuota filmata. Vittu että taas hesalaiset on kujalla ja ulisee tuttuun tyyliin kun oma joukkue on kasa paskaa. HIFK kusi tuon erän ihan itse. Järkyttävää roikkumista muuten punaisilta.
HIFK'in brändikiekko on kuollut jo kauan sitten.IFK kirjaimellisesti roikkuu mukana ja Selin aitiossa ääni särkyen kiljahtelee tuomariston suuntaan. Brändikiakkoo hei
Juuri näin! En ole missään väittänyt että osui päähän, mutta ei Miska tuota filmannutkaan. Niskat retkahti ja kopsahtihan siinä pääkin ikävästi jäähän.No kai ne retkahtaa jos vastapalloon tulee toinen.
Katso itse miten Miskan niskat retkahtaa ennen osumista jäähän, ei tuota filmata. Vittu että taas hesalaiset on kujalla ja ulisee tuttuun tyyliin kun oma joukkue on kasa paskaa. HIFK kusi tuon erän ihan itse. Järkyttävää roikkumista muuten punaisilta.
Ehkä, en ole ottanut itse sääntöihin kantaa yhtään. Tuo väite filmaamisesta on vain aivan naurettava. En ota kantaa tekikö tuomari virheen vai ei, mutta Humaloja ei tuossa ainakaan mitään väärää ole tehnyt.Koko Liiga on kasa tuota mainitsemaasi paskaa ja nämä ringettesäännöt eivät kyllä tee tästä yhtään viihdyttävämpää ainakaan.
Eihän Sopanen ehtinyt tuossa edes reagoida, kun Humaloja syöksyi päälle. Olisi pitänyt tasapainonsa, niin ei olisi mailakaan osunut mihinkään.Edelleen tuossa tilanteessa oksettavin teko kuitenkin oli Sopasen huitominen, siitä ei yllättäen jäähyä.