Ke 18.10.2017 Otteluseuranta (Liiga)

  • 26 542
  • 251

444

Jäsen
Ei muuta kuin kovempia taklauksia vain. Näköjään pienemmät tökkäisyt jättävät kärppäpelaajat ”kuoleman kieliin” jäälle, niin jarruttelu pitää lopettaa lopullisesti. Puhtailla taklauksilla toki.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Hitto, että tuo Kivihalme on hyvä paineen alla. Liikkeellä irti karvaajista. Viimeistään ensi kaudella Kärppien ykköspakki!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
IfK fanit itkee innolla, brändin mukaisesti. Aika surkea esitys kentällä ja täällä.

Ei tarvitse Liigassa ihmetellä miksi katsojamäärät laskevat, ei tuota tunnista enää lätkäksi ja siksi tuota tulee katsottua melko vähän näinä päivinä.

Terveisin brändin mukainen itkijä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Huikea on kyllä Kärppien vauhti ja intensiteetti. Sääli, että nämä kaksi kaveria raitapaidoissa eivät ole pelin tasoisia. Kärpät on sen verran hyvä joukkue, ettei se tarvitsi tuomariapua.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Hitto, että tuo Kivihalme on hyvä paineen alla. Liikkeellä irti karvaajista. Viimeistään ensi kaudella Kärppien ykköspakki!
Jep, on kyllä lunastanut odotuksia. Erittäin mukava pelityyli seurata..liukas kaveri.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Heh. Vaikka taklaus tuli suoraan edestä. Tuomareilla aika herkkä liipasin näiden "päähän kohdistuneiden" kanssa. Tuttua Liigaa että kun jotain korostetetaan niin se viedään kunnolla yli.
Katso itse miten Miskan niskat retkahtaa ennen osumista jäähän, ei tuota filmata. Vittu että taas hesalaiset on kujalla ja ulisee tuttuun tyyliin kun oma joukkue on kasa paskaa. HIFK kusi tuon erän ihan itse. Järkyttävää roikkumista muuten punaisilta.
 

Smeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Katso itse miten Miskan niskat retkahtaa ennen osumista jäähän, ei tuota filmata. Vittu että taas hesalaiset on kujalla ja ulisee tuttuun tyyliin kun oma joukkue on kasa paskaa. HIFK kusi tuon erän ihan itse. Järkyttävää roikkumista muuten punaisilta.

No kai ne retkahtaa jos vastapalloon tulee toinen.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
IFK kirjaimellisesti roikkuu mukana ja Selin aitiossa ääni särkyen kiljahtelee tuomariston suuntaan. Brändikiakkoo hei
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hesalaiset on kyllä yllättävän heikko porukka. Onneksi ei käynyt pahemmin kun tultiin Kivihalmeen selkään. Ainakin Kivihalme pystyi jatkamaan. Makia saada kyllä Leskinen takaisin. Näyttää sellaista samanlaista suoraviivaisuutta löytyvän kuin Bertrandilla. Kärpät vie vaikka Hesan ihme yrittääkin kovistella.
 

chubster

Jäsen
Turhasti O’Connor suuntaa taklauksensa ylöspäin. Olisi taklannut suoraan eteenpäin rintään, niin ei tarvitsisi jossitella oliko jäähyn arvoinen vai ei. Karalahtimainen taklaus kädet ylhäällä ylöspäin suuntautuva, sillä erolla, että Jere veti kamapäissään alkujaankin suoraan päähän.

Edelleen tuossa tilanteessa oksettavin teko kuitenkin oli Sopasen huitominen, siitä ei yllättäen jäähyä.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Humalojan kuolevat joutsenet pariinkin otteeseen meni näköjään kunnolla ihon alle muutamalle kirjoittajalle, mutta ei siinä mitään. Kärpät ansaitsi johtonsa ja näillä mennään, vauhdikasta peliä Oulun pojilta. Katsotaan pystytäänkö vastaamaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Katso itse miten Miskan niskat retkahtaa ennen osumista jäähän, ei tuota filmata. Vittu että taas hesalaiset on kujalla ja ulisee tuttuun tyyliin kun oma joukkue on kasa paskaa. HIFK kusi tuon erän ihan itse. Järkyttävää roikkumista muuten punaisilta.

Koko Liiga on kasa tuota mainitsemaasi paskaa ja nämä ringettesäännöt eivät kyllä tee tästä yhtään viihdyttävämpää ainakaan.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katso itse miten Miskan niskat retkahtaa ennen osumista jäähän, ei tuota filmata. Vittu että taas hesalaiset on kujalla ja ulisee tuttuun tyyliin kun oma joukkue on kasa paskaa. HIFK kusi tuon erän ihan itse. Järkyttävää roikkumista muuten punaisilta.

Taitaa muuten osua takana olevan Sopasen mailaan Miskan pää ennen jäähän osumista. Filmaamisesta en ole puhunut mitään. Nyt kun tuon giffin joku linkkasi, niin kyllähän Miska tietää että mies on tulossa, koska lähtee hakemaan jalkakynää vastaantulijaa vastaan, katsoo ikävästi alaspäin kiekkoa harhautuksen aikana, ja se ei ole kovin hyvä lähtökohta kenellekkään. Vai mitä tykkäät @Epätietoinen , onko järkevää katsoa muniin samalla kun mies tulee vastaan?

IFK oli huonompi tuossa erässä, ja itse hölmöiltiin tappiotilanne, mutta se ei tarkoita sitä, etteikö näistä kyseenalaisista tilanteista voisi kuitenkin keskustella.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Koko Liiga on kasa tuota mainitsemaasi paskaa ja nämä ringettesäännöt eivät kyllä tee tästä yhtään viihdyttävämpää ainakaan.
Ehkä, en ole ottanut itse sääntöihin kantaa yhtään. Tuo väite filmaamisesta on vain aivan naurettava. En ota kantaa tekikö tuomari virheen vai ei, mutta Humaloja ei tuossa ainakaan mitään väärää ole tehnyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös