Taisi olla kaikissa liigamatseissa hiljainen hetki. Näin ainakin Waheeb taisi mainita pelin alussa.Vietettiinkö liigamatseissa tänään hiljaista hetkeä Puhakan muistolle? Pelsut - Rouen -peli alkoi sillä.
Ainakin Kuopiossa, varmaan muuallakinVietettiinkö liigamatseissa tänään hiljaista hetkeä Puhakan muistolle? Pelsut - Rouen -peli alkoi sillä.
Itse kyllä mölyän sellaisissakin tilanteissa, joissa näen heti ettei mitään rikettä ole. Tämä johtuen siitä, että Liigatuomarien taso on mitä on, eli heihin pystyy kyllä huudoin vaikuttamaan. Hieman outoa, jos muilla paikkakunnilla ei tätä hyödynnetä.Porilaisyleisö hauska. Aina kun kaatuu niin huudetaan. Vaikka olisi olka olkaa vasten kamppailu.
Jäänyt aina fiilis että Hämeenlinnassa ja Porissa ujelletaan kaikesta. Itse ajattelen niin että se huuto kärsii inflaation ja lopulta dumareita ei napostele enää yksikään mesoaminen, oli syytä tai ei.Itse kyllä mölyän sellaisissakin tilanteissa, joissa näen heti ettei mitään rikettä ole. Tämä johtuen siitä, että Liigatuomarien taso on mitä on, eli heihin pystyy kyllä huudoin vaikuttamaan. Hieman outoa, jos muilla paikkakunnilla ei tätä hyödynnetä.
Kyllä tuota Nordiksellakin harrastetaan kuin viimeistä päivää.Jäänyt aina fiilis että Hämeenlinnassa ja Porissa ujelletaan kaikesta. Itse ajattelen niin että se huuto kärsii inflaation ja lopulta dumareita ei napostele enää yksikään mesoaminen, oli syytä tai ei.
Kyllä tuota Nordiksellakin harrastetaan kuin viimeistä päivää.
Omalla kohdallani tuo mölyäminen on yritystä vaikuttaa tuomareihin, mutta oikeastaan vähintään yhtä paljon sellaista vanhan hyvän ajan Isomäen tunnelman ylläpitämistä. Tulee paljonkin huudeltu asioita, jotka ovat omastakin mielestäni yksiselitteisen juntteja, vain koska haluan säilyttää Isomäen kulttuuriperimää. Ei taida uusista kannattajista "huutelijoita" tulla, niin koetetaan nyt antaa se oma kontribuutio niin kauan kun äänijänteissä on vielä konkarilla rahkeita.Jäänyt aina fiilis että Hämeenlinnassa ja Porissa ujelletaan kaikesta. Itse ajattelen niin että se huuto kärsii inflaation ja lopulta dumareita ei napostele enää yksikään mesoaminen, oli syytä tai ei.