Mainos

Ke 16.10.2024 Otteluseuranta (Liiga)

• 5 628
  • 159

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Hyvä taistelu Lukolta vaikka tappio tulikin. Mikkeli on kuitenkin yli 50 tuhannen asukkaan kaupunki. HPK:kin hävisi tänään vain maalilla, että vähän saivat näpeilleen nyt ne Liiga-pomot joiden mielestä Liigaa ei pitäisi Raumalla tai Hämeenlinnassa pelata lainkaan.

Suosikkijoukkue
Paikalliset
Vietettiinkö liigamatseissa tänään hiljaista hetkeä Puhakan muistolle? Pelsut - Rouen -peli alkoi sillä.

Cal Bizmaier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Porilaisyleisö hauska. Aina kun kaatuu niin huudetaan. Vaikka olisi olka olkaa vasten kamppailu.
Itse kyllä mölyän sellaisissakin tilanteissa, joissa näen heti ettei mitään rikettä ole. Tämä johtuen siitä, että Liigatuomarien taso on mitä on, eli heihin pystyy kyllä huudoin vaikuttamaan. Hieman outoa, jos muilla paikkakunnilla ei tätä hyödynnetä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Itse kyllä mölyän sellaisissakin tilanteissa, joissa näen heti ettei mitään rikettä ole. Tämä johtuen siitä, että Liigatuomarien taso on mitä on, eli heihin pystyy kyllä huudoin vaikuttamaan. Hieman outoa, jos muilla paikkakunnilla ei tätä hyödynnetä.
Jäänyt aina fiilis että Hämeenlinnassa ja Porissa ujelletaan kaikesta. Itse ajattelen niin että se huuto kärsii inflaation ja lopulta dumareita ei napostele enää yksikään mesoaminen, oli syytä tai ei.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jäänyt aina fiilis että Hämeenlinnassa ja Porissa ujelletaan kaikesta. Itse ajattelen niin että se huuto kärsii inflaation ja lopulta dumareita ei napostele enää yksikään mesoaminen, oli syytä tai ei.
Kyllä tuota Nordiksellakin harrastetaan kuin viimeistä päivää.

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä tuota Nordiksellakin harrastetaan kuin viimeistä päivää.

Totta kai. Jokaisella paikkakunnallahan tuosta huudetaan ja pyritään vaikuttamaan. Ehkä vaikuttaa, ehkä ei, mutta ei siinä mitään häviä. Saattaa ainakin madaltaa kynnystä viheltää jäähy jos halli on huutanut jo useammasta tilanteesta alle, josta ei jäähyä ole tullut.

Cal Bizmaier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Omalla kohdallani tuo mölyäminen on yritystä vaikuttaa tuomareihin, mutta oikeastaan vähintään yhtä paljon sellaista vanhan hyvän ajan Isomäen tunnelman ylläpitämistä. Tulee paljonkin huudeltu asioita, jotka ovat omastakin mielestäni yksiselitteisen juntteja, vain koska haluan säilyttää Isomäen kulttuuriperimää. Ei taida uusista kannattajista "huutelijoita" tulla, niin koetetaan nyt antaa se oma kontribuutio niin kauan kun äänijänteissä on vielä konkarilla rahkeita.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy