Ke 16.1.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 521
  • 342

BLG#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Detroit Red Wings
Katsoppa uudestaan missä se kuvan alue 3 on?
Katsoin. Nyt täytyy kysyä koska meni ohi tämä haukelandin tilanne, että oliko siinä sitä painetta?
Ja kyllä olen tietoinen, että tällä kaudella näistä on vihelletty jäähyjä vähintäänkin oudosti. No mutta empä yllättyisi, jos tuomaritkaan eivät oikein tiedä milloin se jäähy kuuluu viheltää ja milloin ei.
Pointtini oli kuitenkin alkuperäisessä postauksessani, että saa sulkea, (myös alueella 3) jos vastustajan pelaaja antaa painetta. Siitä kai tästä alunperin väiteltiin?

Edit: Kirjoitusvirheitä
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Pystynkö mä mistään näkemään vaikka Kakon maaleja nyt, ilman että mulla on Telia?
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Katsoin. Nyt täytyy kysyä koska meni ohi tämä haukelandin tilanne, että oliko siinä sitä painetta?
Ja kyllä olen tietoinen, että tällä kaudella näistä on vihelletty jäähyjä vähintäänkin oudosti. No mutta empä yllättyisi, jos tuomaritkaan eivät oikein tiedä milloin se jäähy kuuluu viheltää ja milloin ei.
Pointtini oli kuitenkin alkuperäisessä postauksessani, että saa sulkea, (myös alueella 3) jos vastustajan pelaaja antaa painetta. Siitä kai tästä alunperin väiteltiin?

Edit: Kirjoitusvirheitä
Haukeland sulki alueella 4... ei alueella 3.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Laaksonen saanut kyllä hyvää oppia, miten pelata isoja pelaajia vastaan. Vääntänyt jatkuvasti Virtasta vastaan, ja pärjännyt aina vain paremmin, mitä pidemmälle peli on mennyt.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kazakstan vs Puola
  • 1.72
  • 5.10
  • 3.35
Suomi vs Tanska
  • 1.21
  • 7.50
  • 12.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös