Kaikkihan sen tietysti tiesi, mitä jo silloin kirjoittelin, eli että kolmannessa ei mennä ihan ensimmäisen erä tuomarilinjalla.Kolmannessa erässä yksikään noista ei olisi ollut jäähy.
nyt se sitten löytyi..Pilli on taskussa.
Katsoin. Nyt täytyy kysyä koska meni ohi tämä haukelandin tilanne, että oliko siinä sitä painetta?Katsoppa uudestaan missä se kuvan alue 3 on?
Otteluseuranta | TPS - Ilves 16.1.2019 | LiigaPystynkö mä mistään näkemään vaikka Kakon maaleja nyt, ilman että mulla on Telia?
Haukeland sulki alueella 4... ei alueella 3.Katsoin. Nyt täytyy kysyä koska meni ohi tämä haukelandin tilanne, että oliko siinä sitä painetta?
Ja kyllä olen tietoinen, että tällä kaudella näistä on vihelletty jäähyjä vähintäänkin oudosti. No mutta empä yllättyisi, jos tuomaritkaan eivät oikein tiedä milloin se jäähy kuuluu viheltää ja milloin ei.
Pointtini oli kuitenkin alkuperäisessä postauksessani, että saa sulkea, (myös alueella 3) jos vastustajan pelaaja antaa painetta. Siitä kai tästä alunperin väiteltiin?
Edit: Kirjoitusvirheitä
Ulosajo2+2 tultava.
Tänne mahtuu! Saatte suuren puolustajalupauksen Ulanderin vaihdossa.Lähettäkää Heikkinen -> IFK, Edari Jumalan armosta.