Maailman toiseksi paras Ryan 6-2!
Onko paras sotamies-Ryan?
Maailman toiseksi paras Ryan 6-2!
Helpolla pääsee jos alkaa seisomaan jo mopin näkemisestä
Onko omakohtaista kokemusta?
Jotkut ihmiset on lahjakkaita monessa asiassa.Mä en kyllä ymmärrä miten Mika Saukkonen voi selostaa ammatikseen jääkiekkoa.
Pelaako ihmepoika tänään? Ei tuolta jenkkien joukkueesta kukaan erotu edukseen.
Onneksi olit/olitte siellä siivouskomerossa silloin.
Onneksi olit/olitte siellä siivouskomerossa silloin.
Olin yksin.
Onpahan taas seurantaketju. Itse otteluista keskustellaan joka kymmennessä viestissä..
Onpahan taas seurantaketju. Itse otteluista keskustellaan joka kymmennessä viestissä..
No onneksi otin senkin vaihtoehdon huomioon, ettei kenellekään tule paha mieli.Olin yksin.
Kumpikin. Siellä sentään tehdään jotain järkevää. Enemmän mitä täällä tällä hetkellä. Olkoonkin, että molemmat ottelut on taputeltu, niin säästäkää minut siivouskoppijutuilta.Kumpi noista meneillään olevista peleistä ansaitsee enemmän?
Kumpikin. Siellä sentään tehdään jotain järkevää. Enemmän mitä täällä tällä hetkellä. Olkoonkin, että molemmat ottelut on taputeltu, niin säästäkää minut siivouskoppijutuilta.
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.Olkoonkin, että molemmat ottelut on taputeltu, niin säästäkää minut siivouskoppijutuilta.
Onneksi illalla tulee klassikko Italia-Venäjä.Kumpikin. Siellä sentään tehdään jotain järkevää. Enemmän mitä täällä tällä hetkellä. Olkoonkin, että molemmat ottelut on taputeltu, niin säästäkää minut siivouskoppijutuilta.
Toivottavasti @Moderaattorit heräävät siihen mennessä.Onneksi illalla tulee klassikko Italia-Venäjä.
Toivottavasti. Itse kyllä mennen nukkumaan pelin aikana.Toivottavasti @Moderaattorit heräävät siihen mennessä.
Toivottavasti @Moderaattorit heräävät siihen mennessä.