Ei uskalla Saukkonen vielä tuomita ratkaistuksi
Jostain mun pitää järjestellä, että kuulen tän Saukkosen.
Ei uskalla Saukkonen vielä tuomita ratkaistuksi
Olitko tarkkailemassa tilannetta ikkunan takana?Lopultakin saa sisään! Yöllä ei pimatsun kanssa onnistunut.
Lopultakin saa sisään! Yöllä ei pimatsun kanssa onnistunut.
Maali hylättiin kun perse oli maalivahdin alueella ilmassa ilman kontaktia maalivahtiin, niin aika jännä jos tätä ei. Mut en mä näistä tiedä.
Ilmankos se on niin masentunut. Oliko vika muuten Pimussa vai Kanessa?
Ilmankos se on niin masentunut. Oliko vika muuten Pimussa vai Kanessa?
Varmaan hämäs, kun Jack istui vieressä ja katteli.
Varmaan hämäs, kun Jack istui vieressä ja katteli.
...Kanelle jäi luu kätee.
Miksi siivouskomeroon? Kai tuolla jenkkien joukkueella useampi huone on.Nyt taisi homma ratketa! Jack katteli hetken vieressä ja pian ryntäsikin oppitunnin jälkeen Pimun kanssa hotellin siivouskomeroon.
Kanelle jäi luu kätee.
Onhan tuommoinen iham berseestä. Mutta en ota kantaa. &mielipiteenLaitoin Sveitsin pelin päälle, niin siellä pelaajat pouktsekkaa. Voi vittu pitääks kaikki wöördit transleittaa englanniks?
M
Miksi siivouskomeroon? Kai tuolla jenkkien joukkueella useampi huone on.
M
Miksi siivouskomeroon? Kai tuolla jenkkien joukkueella useampi huone on.
Voi käyttää harjan vartta jos oma luuta löystyy.
Nii kyllähän tuo mahtuukin ihan hyvin, sinne komeroon.Ei noita junnuja päästetä omaan huoneeseen
Tai panna moppia.
Onko omakohtaista kokemusta?Voi käyttää harjan vartta jos oma luuta löystyy.
No minä vähän kritisoin siinä nykynuorisoa, mutta en kritisoinut onneks. Söin äsken ruokaa eli söin sitä kello 18.30, mutta kello on just sen verran mitä se on kun luet tätä viestiä eli se voi olla ihan mitä vaan, mutta ei siitä sen. Nyt oon niin turvoksissa, että sukat pyörii jaloissa. Nääin.Onhan tuommoinen iham berseestä. Mutta en ota kantaa. &mielipiteen