JYP tosiaan loppuvaiheesta sai paremmin luettua tuota Kärppien yv:tä. Eihän tuossa periaatteessa ole kuin 3 eri variaatiota.
- Donskoi nousee "pirnesmäisesti" ja laukoo itse (Pirnes pari häkkiä teki toiselta puolelta näin, eilenkin 2 kertaa hyvin lähellä)
- Donskoi avaa kuvion Kemppaisen kautta Pyörälälle keskustaan (Pari upeaa klap-klap -maalia malliksi nähty SaiPa- ja JYP -sarjoissa)
- Donskoi neppaa itse keskustaan Pyörälälle (kuten eilen tapahtui - näissä on muuten keskustassa yllättävän paljon ollut aikaa, edes suora laukaus ei ole tarpeen vaan voi ottaa rauhassa haltuun ja siitä kääntää)
Ja samat Essin kautta toiselta puolelta, Kemppainen passissa molemmilla puolilla maalin kulmalla. Kepu voi tuosta myös veivata itse sisään jos kulmapakki irtoaa jonnekin, josta neljäs mahdollinen mutta heikkolaatuisempi variaatio.
Niiden kaikkien kolmen peittäminen yhdellä neliön paineen puolen kärkimiehellä taas ei ole ihan niin helppo homma, koska tuossa tilanteessa on oikein pelattuna 3-1 -hetkellinen miesylivoima, johon kuvion teho käytännössä perustuu. Samoin tilanteessa neliö on pakotettu erittäin tiiviiksi, joten jokainen veto tulee maalivahdille läheltä ja jossa etenkin pienikokoisempi mv on melko pulassa.