Siinä ei ole mitään järkeä Liigassa, lentää vain itse ulos, kuten alkukaudesta, kun Rask sai vain 5min ja tämän tappelukumppani 5+20.
Olen ollut siinä käsityksessä, että Gregoiren osalta olisi kyseessä addition by substraction.
Siinä ei ole mitään järkeä Liigassa, lentää vain itse ulos, kuten alkukaudesta, kun Rask sai vain 5min ja tämän tappelukumppani 5+20.
Täh? Tämmöseen ”sirkukseen” ipan pitää olla valmis pleijareissa. Nyt ei ihan täysin olla.Ei olisi Ilveksen pitänyt lähteä tähän IFK:n sirkukseen mukaan vaan olisi keskittynyt jääkiekkoon. No tilastotappio tulossa, ei voi mitään.
Suoraan keltaisten medioiden pelikirjastahan mä tuon viestin ammuin.Alkaa inflaatio käymään sanalle tähtipelaaja jos Leksa sellaiseksi lasketaan.
Leksa vittu sä kyykytät niitä! Ei mitättömyyksien kanssa lähdetä tanssimaan tässä paskasarjassa.
Lähinnä tuo, että olisi keskitytty pelaamaan jääkiekkoa, eikä lähteä näihin jälkipeleihin. Toki Ilves ollut tänään erittäin huono.Täh? Tämmöseen ”sirkukseen” ipan pitää olla valmis pleijareissa. Nyt ei ihan täysin olla.
Katsooko porukka (ipalaiset) siis ekaa kertaa ikinä Leon peliä täällä vai?
Höpönlöpön. Jos itse soittaa, pitää puhua puheluun vastaajalle.
Noh noh... Kivahan se on Ilveksen antaa nyt IFKlle kauden ekat pisteet keskinäisistä niin petytte sitten isommin keväällä. ;)Ilves olisi mahtava joukkue saada keväällä vastaan. Vähän fyysisyyttä ja leksamaista koiruutta, niin joukkue pelaa aivan vitun paskaa jääkiekkoa. Toivotaan tätä sarjaa!
Nelosen laiturit päikseen. Pupu siinä taisi vaan mennä pöksyyn. Viihteen kannalta kyllä ehdottomasti parempi ettei lähtenyt. Viihdyttävä pelaaja.Gunnarsonin tai Suomen kanssa Leksa voisi tapellakin. Ei jonkun jämäpelaajan
Ilves olisi mahtava joukkue saada keväällä vastaan. Vähän fyysisyyttä ja leksamaista koiruutta, niin joukkue pelaa aivan vitun paskaa jääkiekkoa. Toivotaan tätä sarjaa!
Näin se tällä hetkellä menee. Elä hetkessä siskoseni.Näinhän se on tällä kaudella mennyt.
Mikä lie suonenveto hesulilaisillaNäinhän se on tällä kaudella mennyt.
Kukapa nyt ei Suomen Torontoa keväällä haluaisi vastaan?Ilves olisi mahtava joukkue saada keväällä vastaan. Vähän fyysisyyttä ja leksamaista koiruutta, niin joukkue pelaa aivan vitun paskaa jääkiekkoa. Toivotaan tätä sarjaa!
Etteköhän te tiedä jo tarpeeksi hyvin kuinka paljon noilla runkosarjan keskenäisillä on merkitystä keväällä kun naapuri nostelee kannua.Näinhän se on tällä kaudella mennyt.
Jos ette saa Liiga paikkaa ensi kaudeksi niin meneekö taas yksi Espoolainen kiekkoseura konkurssiin?Kukapa nyt ei Suomen Torontoa keväällä haluaisi vastaan?