Vähä fanienkiOn Komarov mennyt ihon alle Ilveksen miehillä. Hymyilyttää!
Tuskimpa. Gregulla on aika lyhyt sytytyslanka ja hiljattain tiputti hanskat muuan Miro Karjalaisen kanssa.Ainakin itse olen aika varma että jos Leksa olisi tuosta hanskat heittänyt niin Gregoire olisi luikkinut menemään, hiukan haisi siltä.
Meinaan Kanukit kyllä olisi heittänyt tuossa kyselemättä hanskat jäähän jos olisi oikeasti ollut menohaluja.
Alkaa inflaatio käymään sanalle tähtipelaaja jos Leksa sellaiseksi lasketaan.Turha tähtipelaajien lähteä noiden nobodyen matkaan.
Noh, voi olla että tämä show jatkuu vielä tänään.Tuskimpa. Gregulla on aika lyhyt sytytyslanka ja hiljattain tiputti hanskat muuan Miro Karjalaisen kanssa.
Leksan rooli tän pelin perusteella on huutelu. Kentän laidalta.Eihä leksa tappele. Ei se oo sen rooli.
Tuskimpa. Gregulla on aika lyhyt sytytyslanka ja hiljattain tiputti hanskat muuan Miro Karjalaisen kanssa.
Täh? Silloinhan se on juuri parhainta, tälläkin hetkellä Ilves keskittyy pääosin Leksan metsästykseen eikä kavennusmaalin tekemiseen.Tyhmää Leksalta tuo hämmentäminen kun joukkue johtaa peliä...
Yllättyneet? Stadilaiset uhoaa, ja siinä se.Leo ei lähtenyt.
Siinä ei ole mitään järkeä Liigassa, lentää vain itse ulos, kuten alkukaudesta, kun Rask sai vain 5min ja tämän tappelukumppani 5+20.Mitä se Gregoire oikein heiluttelee niitä hanskojaan? Jos meinaa pudottaa ne, niin sitten pudottaa ne, eikä vain esitä pudottavansa.
Ja ottaa ulosajon turhaan, jos Leksa jänistää?Mitä se Gregoire oikein heiluttelee niitä hanskojaan? Jos meinaa pudottaa ne, niin sitten pudottaa ne, eikä vain esitä pudottavansa.
Tämä ainakin omaan nenään siinä haisi, koitettiin nasutella Leksaa boksiin (vai onko yhä se joku sääntö että useammasta kympistä lentää suoraan suihkuun?)Turha niitä hanskoja on niissä käsissä heilutella. Jos mieli tekee niin pudota ne ja eiköhän siihen puheluun vastata. Näitä on nähty tarpeeksi, että ne tumput pysyykin sitten kädessä ja kaveri boksiin.
Minkä takia Gunnarsson, tai Suomi lähtisi jonkun jämäpelaajan kanssa tappelemaan?Gunnarsonin tai Suomen kanssa Leksa voisi tapellakin. Ei jonkun jämäpelaajan