Ke 14.2.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 894
  • 416

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Ainakin itse olen aika varma että jos Leksa olisi tuosta hanskat heittänyt niin Gregoire olisi luikkinut menemään, hiukan haisi siltä.

Meinaan Kanukit kyllä olisi heittänyt tuossa kyselemättä hanskat jäähän jos olisi oikeasti ollut menohaluja.
Tuskimpa. Gregulla on aika lyhyt sytytyslanka ja hiljattain tiputti hanskat muuan Miro Karjalaisen kanssa.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Mitä se Gregoire oikein heiluttelee niitä hanskojaan? Jos meinaa pudottaa ne, niin sitten pudottaa ne, eikä vain esitä pudottavansa.
 

Bacon

Jäsen
Kiva nähdä, että Komarov jaksaa vielä vanhoillakin päivillä innostua hämmentämään. Tulee olemaan vittumainen pelaaja pudotuspeleissä ja saa yleisössä aikaan reaktioita.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä se Gregoire oikein heiluttelee niitä hanskojaan? Jos meinaa pudottaa ne, niin sitten pudottaa ne, eikä vain esitä pudottavansa.
Siinä ei ole mitään järkeä Liigassa, lentää vain itse ulos, kuten alkukaudesta, kun Rask sai vain 5min ja tämän tappelukumppani 5+20.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ei olisi Ilveksen pitänyt lähteä tähän IFK:n sirkukseen mukaan vaan olisi keskittynyt jääkiekkoon. No tilastotappio tulossa, ei voi mitään.
 

Jindebyne

Jäsen
Turha niitä hanskoja on niissä käsissä heilutella. Jos mieli tekee niin pudota ne ja eiköhän siihen puheluun vastata. Näitä on nähty tarpeeksi, että ne tumput pysyykin sitten kädessä ja kaveri boksiin.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turha niitä hanskoja on niissä käsissä heilutella. Jos mieli tekee niin pudota ne ja eiköhän siihen puheluun vastata. Näitä on nähty tarpeeksi, että ne tumput pysyykin sitten kädessä ja kaveri boksiin.
Tämä ainakin omaan nenään siinä haisi, koitettiin nasutella Leksaa boksiin (vai onko yhä se joku sääntö että useammasta kympistä lentää suoraan suihkuun?)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös