Ke 14.2.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 756
  • 416

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Komarov ei uskalla lähteä, aijaijai :D
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komarov ei uskalla lähteä, aijaijai :D
Ainakin itse olen aika varma että jos Leksa olisi tuosta hanskat heittänyt niin Gregoire olisi luikkinut menemään, hiukan haisi siltä.

Meinaan Kanukit kyllä olisi heittänyt tuossa kyselemättä hanskat jäähän jos olisi oikeasti ollut menohaluja.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
En tästä pelistä odottanut yhtään mitään, mutta onpas todella alistunutta kurapaskaa, hyi helvetti! Peli oli taas Nokia-areenalla hävitty SaiPan osalta jo ennen matsia.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Oon paska kannattaja ja vaihdan SaiPan pelin Helsingin matsiin. Vaikuttaa paljon mielenkiintoisemmalta.
Et ole ollenkaan huono kannattaja. Minä valitsin ampumahiihdon ja SaiPan peli sitten satunnaisella vilkuilulla ts. maalit on tullut katsottua.
 

Fresh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves tehnyt kiekkomattoman estämisestä melkoista taidetta.

Tässä sääntöjen harmaalla alueella vetämisessä ollaan oltu jäljessä parina viime keväänä, onneksi nyt käännetään kaikki kivet :D Eihän tuossa mitään erikoista ole, kaikki keväällä menestyvät joukkueet tuota yleensä tekevät
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Jaa jaa, ei uskaltanut Leksa lähteä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös