Jaha. Eiköhän tämä lähtenyt tuomareilta lapsesta pikku hiljaa.
Yllättyneet käsi ylös?
Jaha. Eiköhän tämä lähtenyt tuomareilta lapsesta pikku hiljaa.
Asia kunnossa. RTK asialle :)No mä olisin etukäteenkin lähtenyt vähän eri kokoonpanolla kuin pikkulapsilla jotka hädin tuskin luistimilla pysyy.
Tuota vähän itsekin katsoin. Hankala sanoa kumpi pelaaja siinä enemmän mokkea häiritsi. Toisaalta olisi ollut pieni vaiva katsoa tuo videolta.
Seuraavaksi Ässien maaginen 7,69% tehoilla jauhava ylivoima!
En ole aivan sääntöjen asiantuntija, mutta eikö rankkarituomio pitäisi antaa, jos pelaaja on läpiajossa ja maalintekotilanteessa? Keränen rikkoi alimpana pelaajana.No mikähän siinä nyt sitten oli vikana?
Tuota vähän itsekin katsoin. Hankala sanoa kumpi pelaaja siinä enemmän mokkea häiritsi. Toisaalta olisi ollut pieni vaiva katsoa tuo videolta.
Seuraavaksi Ässien maaginen 7,69% tehoilla jauhava ylivoima!
Ei varmaan koettanut tarkoituksella lyödä ranteeseen, mutta mä olisin antanut tuosta 5+20 min, vaikka näistä olen enemmän KooKoon puolella.Joku KKn pelaaja löi Saarelan käden paskaksi.
Hyvin Jyp pitää kiekkoa, mutta vetojen laatu on aika heikko ja kun Juvonen pomputtaa niin maalineduskamppailut on Jyväskyläläiset hävinneet, niin omassa päässä kuin Pelsun päässä.Tuli ihan JYPin kolmannet erät mieleen. Peli pyörii kivasti vastustajan päässä ja vastustajan veskarilla paljon torjuntoja. Sen sijaan omassa päässä veskarilla tyyliin kaks torjuntaa ja yhtä monta maalia.
Joku KKn pelaaja löi Saarelan käden paskaksi.