Ke 14.12.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 42 418
  • 654

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mites toi Kerhon pakkien peluutus on mennyt, kun Suhonenkin siellä pelailee? Onko kukaan tarkemmin seurannut?
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tuota vähän itsekin katsoin. Hankala sanoa kumpi pelaaja siinä enemmän mokkea häiritsi. Toisaalta olisi ollut pieni vaiva katsoa tuo videolta.

Seuraavaksi Ässien maaginen 7,69% tehoilla jauhava ylivoima!

Jos pelaaja on noin paljon maalivahdin alueella ihan omasta tahdostaan, peittäen molken liikkumisen niin eipä osaavalla tuomarilla pitäisi mennä sadasosa sekuntia jotta tajuaa missä mennään.
 

Ralph

Jäsen
No mikähän siinä nyt sitten oli vikana?
En ole aivan sääntöjen asiantuntija, mutta eikö rankkarituomio pitäisi antaa, jos pelaaja on läpiajossa ja maalintekotilanteessa? Keränen rikkoi alimpana pelaajana.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rönnille sähköpostia, että on SKANDAALI hyväksyä tuollaisia maaleja
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuli ihan JYPin kolmannet erät mieleen. Peli pyörii kivasti vastustajan päässä ja vastustajan veskarilla paljon torjuntoja. Sen sijaan omassa päässä veskarilla tyyliin kaks torjuntaa ja yhtä monta maalia.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuota vähän itsekin katsoin. Hankala sanoa kumpi pelaaja siinä enemmän mokkea häiritsi. Toisaalta olisi ollut pieni vaiva katsoa tuo videolta.

Seuraavaksi Ässien maaginen 7,69% tehoilla jauhava ylivoima!

Minä olen ollut siinä luulossa ettei maalivahdin estämistä voida edes katsoa. Aika identtinen tilanne oli edellisessä pelissä ja silloin tepsin maali hylättiin suoraan
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis millä vitulla O'Connor ei saa tuosta kirvesiskusta jäähyä? Ulosajon paikka saatana.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Oli muuten ihan selvä keihästys, jossa Saarela loukkasi. Ei jäähyä.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Joku KKn pelaaja löi Saarelan käden paskaksi.
Ei varmaan koettanut tarkoituksella lyödä ranteeseen, mutta mä olisin antanut tuosta 5+20 min, vaikka näistä olen enemmän KooKoon puolella.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuli ihan JYPin kolmannet erät mieleen. Peli pyörii kivasti vastustajan päässä ja vastustajan veskarilla paljon torjuntoja. Sen sijaan omassa päässä veskarilla tyyliin kaks torjuntaa ja yhtä monta maalia.
Hyvin Jyp pitää kiekkoa, mutta vetojen laatu on aika heikko ja kun Juvonen pomputtaa niin maalineduskamppailut on Jyväskyläläiset hävinneet, niin omassa päässä kuin Pelsun päässä.
 

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kupru näyttää heränneen!

Ja oikein kiekkoa maalille. 2-1
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös