Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Oliko se Manninen? Mun mielestä oli Sillanpää, tosin mulla on varaa olla väärässä.Ja miksi helvetissä Sakari Mannisen piti olla häviämässä kriittistä aloitusta?
Oliko se Manninen? Mun mielestä oli Sillanpää, tosin mulla on varaa olla väärässä.Ja miksi helvetissä Sakari Mannisen piti olla häviämässä kriittistä aloitusta?
Saattoi muuten ollakin Sillanpää, numero kuitenkin 6x. Et sä silti voi kahta kertaa hävitä 100-0 aloitusta tossa tilanteessa omassa päässä.Oliko se Manninen? Mun mielestä oli Sillanpää, tosin mulla on varaa olla väärässä.
Haha, hyvin oivallettu. =DSe en ole minä. :D
Jumalauta, että noi Lukon pelaajat ajautuu paniikkiin, kun saavat (joutuvat ottamaan) kiekon lapaan. Kaikki C-, B- ja A-junnuissa opitut asiat unohdetaan. Sääli, ettei Heikkilästä ollut antamaan boostia, kuin pariin matsiin.
Niin.... 54 kerran.Valitettavan harvoin kyllä valmentajan vaihdokset kesken kauden tuovat pidempää boostia. Useinhan niin, että muutama peli painetaan hyvällä meiningillä mutta tämän jälkeen taas asetutaan samoihin uomiin kuin ennenkin. No ensi kaudella sitten uusin voimin.
Sillanpää se oli.Saattoi muuten ollakin Sillanpää, numero kuitenkin 6x.
Niin.... 54 kerran.