Hetken jo ihmettelin, että eikö se Ville Hämäläinen jättänyt SaiPan jo viime kauden jälkeen. Mutta näemmä lempinimet kulkevat mieheltä toiselle.Että sellainen jäähy Hämikselle.
Haluamme nauttia jääkiekkoa pintaa syvemmältä, ymmärtää sen perimmäisen tarkoituksen.Tulee YouTubeen. Mua kyllä kiinnostaa matsi enemmän
BTW, mikä niissä lehdistötilaisuuksissa kiihottaa erityisesti tepsiläisiä? Tuntuu että ainä TPS-kirjoittajat kyselevät niistä.
Onko kukaan nähnyt Antti Miettisen tuolla penkin takana sanovan sanaakaan kenellekään?
Onko kukaan nähnyt Antti Miettisen tuolla penkin takana sanovan sanaakaan kenellekään?
Jaa, no mä katon nää matsit ihan sitä varten, et tiedän mistä siellä pressissä puhutaan.Tulee YouTubeen. Mua kyllä kiinnostaa matsi enemmän
BTW, mikä niissä lehdistötilaisuuksissa kiihottaa erityisesti tepsiläisiä? Tuntuu että ainä TPS-kirjoittajat kyselevät niistä.
Ainahan tuosta kolmantena miehenä taklaamisesta puhutaan, täällä palstallakin. Monesti oon ihmetellyt.Idioottiselostaja Mikkelissä... Kiekollista pelaajaa ei saisi taklata, jos hän on ottamassa kiekkoa alas hanskallaan ja toinen vastustaja on jo kamppailemassa kyseisen pelaajan kanssa... Ja tuomarikin antoi taklaajalle jäähyn estämisestä... Uskomatonta tämä tuomareiden toiminta...
Mun oma. :))Hetken jo ihmettelin, että eikö se Ville Hämäläinen jättänyt SaiPan jo viime kauden jälkeen. Mutta näemmä lempinimet kulkevat mieheltä toiselle.
Tulee YouTubeen. Mua kyllä kiinnostaa matsi enemmän
Heikkilä on pahiten tutkalla oleva jääkiekkotoimittaja joka on vastaan tullut.Idioottiselostaja Mikkelissä....
Sportin rankkarit tietäen, onnea voitosta IFK.IFK:n rankkarit tietäen, onnea voitosta Sport.