Miksi? Päätyviiva alkaa tolpasta joten Bernardin sijainnin näkee vertaamalla tolppaan.Niin, mutta kun pitäisi nähdä myös Bernardin läpi.
Miksi? Päätyviiva alkaa tolpasta joten Bernardin sijainnin näkee vertaamalla tolppaan.Niin, mutta kun pitäisi nähdä myös Bernardin läpi.
Tää oli hyvä : DMjaa a, mun mielestä tuossa Bloodin tilanteessa on jalkapyyhkäisyn viitteitä, tai ainakin vaarallisen näköinen on. Bloodin jalka koskee saipalaisen jalkaa takaa ja vetää käsillään kroppaa taakse päin niin, että lentää kampituksen takia nurin.
Mjaa a, mun mielestä tuossa Bloodin tilanteessa on jalkapyyhkäisyn viitteitä, tai ainakin vaarallisen näköinen on. Bloodin jalka koskee saipalaisen jalkaa takaa ja vetää käsillään kroppaa taakse päin niin, että lentää kampituksen takia nurin.
Tämä oli illan kryptisin, pärjää siinä Noksullekkin.Mjaa a, mun mielestä tuossa Bloodin tilanteessa on jalkapyyhkäisyn viitteitä, tai ainakin vaarallisen näköinen on. Bloodin jalka koskee saipalaisen jalkaa takaa ja vetää käsillään kroppaa taakse päin niin, että lentää kampituksen takia nurin.
Rauhoitu!Miksi? Päätyviiva alkaa tolpasta joten Bernardin sijainnin näkee vertaamalla tolppaan.
Kieltämättä komediahahmona Julle Kalliota huikeampi.Nokelaiselle pitäisi luovuttaa Porin kaupungin avain.
Miksi? Päätyviiva alkaa tolpasta joten Bernardin sijainnin näkee vertaamalla tolppaan.
Joo jalka nousee ennen niittiä ja osuu taklatessa sitten SaiPalaisen jalkaan, mutta en nyt ihan jalkapyyhkäisynä pitäisi. Ruudun ekasta klipistä jälkikäteen katsottuna näytti kyllä kyseenalaisemmalta kuin tuosta etukuvakulmasta.Mjaa a, mun mielestä tuossa Bloodin tilanteessa on jalkapyyhkäisyn viitteitä, tai ainakin vaarallisen näköinen on. Bloodin jalka koskee saipalaisen jalkaa takaa ja vetää käsillään kroppaa taakse päin niin, että lentää kampituksen takia nurin.
Monta tonnia lyödään vetoa?Bloodin jalat eivät edes koske hänen jalkoihin.
Eihän näitä sääntökirjan mukaan vihelletä, mutta jos nyt asettaisi itsensä porilaisen sohvaperunan sijaan kentällä olevan tuomarin saappaisiin niin saattaisi ymmärtää, että nopeassa tilanteessa "erityismerkityltä pelaajalta" tuollainen jalan heilautus saattaa näyttää pahemmalta kuin on. Mutta nämä on näitä, jatkakaa.
Eihän näitä sääntökirjan mukaan vihelletä, mutta jos nyt asettaisi itsensä porilaisen sohvaperunan sijaan kentällä olevan tuomarin saappaisiin niin saattaisi ymmärtää, että nopeassa tilanteessa "erityismerkityltä pelaajalta" tuollainen jalan heilautus taklaustilanteessa saattaa näyttää pahemmalta kuin on ja siitä saattaa jopa löytää jalkapyyhkäisyn. Mutta nämä on näitä, jatkakaa.
Jep, Bloodilla on jalka. On muuten toinenkin. Se pyyhkäisy vaan jää edelleen puuttumaan. Katsoin silmät auki enkä ole Porista.Siis onhan tuo ihan selvä jalkapyyhkäisy.
Kyllä Bloodin jalka osuu Lappalaiseen. Toisesta kuvakulmasta sen näkee hyvin, kun avaa silmät ja on muualta kuin Porista.
Eli onhan siinä se jalka. Enää ei puutu kuin pyyhkäisy.