Jäähyminuutit Ässät 29, SaiPa 0. Uskositteko ikinä kotona?
Varmaan olisi viihdyttavampaa jos KK saisi jotain aikaiseksi. Aivan tussujaKyllä on vaikeuksia pysyä hereillä kun Hakametsän ottelua katselee.
Jahas. Olkinuoralla 12 torjuntaa, Järvisellä 26 eli vaikuttaa siltä että tappio tulossa.
Ja sieltähän se 2-2 juuri napsahtikin tauluun...
No ihan sama jos oikein meni? Katsokoon vaikka persereiällä mun puolesta.Miten Kaukokari näki maalin läpi tämän?
Selvästi vetää poikkarilla kylkeen, nuo pitäisi viheltää pois niin pelin taso paranee. Yleisesti ainut paikka jossa maila saisi osua vastustajaan yli polven tason on maalin edusta. Muuten mailalla yli polven tason osumista vastustajaan pitäisi aina tulla jäähy.Hyvä, että Varakas edes osui kun Kantola oli jo sukeltamassa. Loistava vihellys tuomarilta!
Liigan pelitapa ei tunnu sopivan JYPille. Ulkomaalaisia joukkueita vastaan peli näyttää paremmalta.JYP palaamassa normaalimoodiin pisteautomaatiksi.
Ei tässä nörttejä olla...Ei näy bannereita. Kohta on vuosi 2018, suosittelen tutustumaan mainoksia blokkaaviin lisäosiin.
Tuomareiden avulla mukaan. Eipä tuossa hifk muuten ihmeitä tehnyt.Noniin toinen erä jo parempaa. Ruuttut sun muut Mayoneesit on kuoripoikaa kolmannessa.
4-2 ja vika tyhjiin.
No ihan sama jos oikein meni? Katsokoon vaikka persereiällä mun puolesta.
Näin juuri. Eli tulemme tulokseen, että se on sen jollain tapaa nähnyt.Tuomarin ensimmäinen ohje on, että vain nähdyt vihelletään. Kaukokari ei voinut nähdä maalin läpi tuota tilannetta. Ja tilanne oli siinä ja siinä, erittäin harvoin näistä vihelletään.
Rönnin ohje tuomareille on olla rohkea, Kaukokari on ollut rohkea.
Selvästi vetää poikkarilla kylkeen, nuo pitäisi viheltää pois niin pelin taso paranee. Yleisesti ainut paikka jossa maila saisi osua vastustajaan yli polven tason on maalin edusta. Muuten mailalla yli polven tason osumista vastustajaan pitäisi aina tulla jäähy.
Näin juuri. Eli tulemme tulokseen, että se on sen jollain tapaa nähnyt.
Kaukokari koitti tuotakin jo kerran tänään. Blood lähti ovista pihalle.Katsokoon vaikka persereiällä mun puolesta.