massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Riisti kiekon yyveellä mistä tuli lopulta maali ja hommasi sen ylivoiman josta se tuli. Enemmän kuin 7 erässä yhteensä.Kohtelias kysymys, miten?
Riisti kiekon yyveellä mistä tuli lopulta maali ja hommasi sen ylivoiman josta se tuli. Enemmän kuin 7 erässä yhteensä.Kohtelias kysymys, miten?
Toi Grant voi jatkaa matkaansa ensi kaudeksi johonkin muualle. Seilaava valtamerilaiva hehtaaripyssyllä.
Jalkoja jos olisi yhtään enempää niin olisi todella kova ukko.Savinainen vetää kyllä illasta toiseen hyvin,asenteesta ei jää kiinni. Moni voisi ottaa mallia.
Tämä on kyllä ihan palstamyytti jonka itse kumosin jo kesällä.Puolustajiin tää kausi hävitään, jos johonkin. Ja sen kun piti olla alunperin se vahva osa-alue.
Omaan silmään näytti hyvältä, mutta liian moni on pettänyt odotuksetTämä on kyllä ihan palstamyytti jonka itse kumosin jo kesällä.
Mun silmään näytti epävarmalta. Jota on ollutkin. Onko kukaan nähnyt Pudasta? Kiekolla tehnyt jotain tänään? En minäkään.Omaan silmään näytti hyvältä, mutta liian moni on pettänyt odotukset
Mutta ei jaksa kun kerran syys ja kerran kevätkaudella luistella. Ei viitsi.Grant lukee foorumia kun jalkoja löytyi ihan puskista
Junttila +++
Anteeksi, mutta mistä?
No joo, meinasin että lähti kuitenkin haastamaan sinisen jälkeen, veto vaan jäi piippuun.
Kertoo siitä, että kaveri parantaa koko ajan.Ensimmäisen kerran huomasin Junttilan koko ottelussa kyseisessä tilanteessa.