Ke 11.5.2016 Otteluseuranta (6. kisapäivä)

  • 80 040
  • 970
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Pulkkinen taitaa olla hieman turhautunut.
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Tyhmä jäähy, hyökkäyspäässä kaiken lisäksi
 

Nick Neim

Jäsen
Unkarilla olisi edes pieni tsäänssi, jos Koskinen olisi luukulla.
Kojo onkin mieletön taktikko. Muut ajattelivat Saroksen "saavan" välipelin, mutta Kojo heitti Juusen luukulle vain voitto mielessään. On se aikamoinen.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Fiksu jäähy
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Hyvä Pulu, noin sitä pitää.
 

Paulig

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ysit, JoKa
No nyt nähdään Sukulaiskansan YV
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
Pulkkinen jatkaa hienoa peliään. Ei kyllä ole ainuttakaan syytä antanut miksi ihmeessä hän kuuluisi ylempiin ketjuihin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka kuinka tekisi mieli kehua Pulkkista, niin tänään aivan jäätävän paska suoritus.
 

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Tasta rankkaritappio Unkarille, joka putoaa sarjasta ja Suomi voittaa loput pelinsa - myos finaalin. Olishan se hienoa tehda historiaa jota ei koskaa enaa rikottaisi. Mestarin ainut tappio tuli sarjasta tippuneelle. Kavis mulle. Olen ma senverran joviaali.
 

Spede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Annatko esimerkkejä näistä? En ole nähnyt kisojen aikana Lindelliltä montakaan heittoa viivasta, lähinnä keskittyy jakamaan kiekkoa nopeasti B-pisteen kaarille - onnistuen siinä.
Mä olen iso Esa fani, mutta koko muu maailma on nähnyt että Esa on pelannut paskasti, mutta sinä et? Jopa Esa on ollut tyytymätön suorituksiinsa. Mä haluun samanlaiset lasit kun sulla on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös