Eiköhän Ilta-Sanomat raportoi viimeistään 24 tunnin päästä.Saako Laine nussia muijaansa?
Eiköhän Ilta-Sanomat raportoi viimeistään 24 tunnin päästä.Saako Laine nussia muijaansa?
Suomi voittaa 2-0 ja kaikki selittävät suu vaahdossa että tämä vaan piti hoitaa pois. Hohoijaa.
Joo, kyl toi on semmosta paskaa et menee jo huumorin puolelle! Nauranu aika paljon ekan erän aikana. Vois Unkari heittää rysän, ni pääsis kattelee ku Nokka nieleskelee siellä.Olen huonon huunmorin ystävä. Ei tälle jaksa edes hermostua. :D mahtavaa.
Kivistö on ollut Suomen paras puolustaja tänään. Mun mielestä se kertoo jostain.
Ehkä et huomaa. Vikaa on. Eivät luistele, taklaa, pelaa joukkueena. Kikkailua, yksinyrittämistä, surkeita syöttöjä. Siis asenne ja valmistautuminen?
Kylläjoo. Joka kerta kun em. kolmikko vetää kiekon "kohti" vastustajan maalia, niin se on saman tien omassa päässä. Sitten taas kelaamaan vauhtia omasta päästä ja sama uudestaan ja uudestaan...Lindellille, Hietaselle ja Salmelalle laukaisukielto loppukisojen ajaksi ja sitä kiekkoa meidän pelinrakentajille, josta rauhassa hierotaan ne paikat meidän paremmille laukojille.
Kivistö on ollut Suomen paras puolustaja tänään. Mun mielestä se kertoo jostain.
Toisen erän huomioita; Koivu vaihtanut vanhat hanskat takaisin