Että tuomarit olisivat suosineet Pelicansia Suikkasen purkauksen jälkeen. Just joo... Keksikää parempia.
Huvittavintahan on se, etteivät oululaiset ja espoolaiset ole tämän valtakunnan ainoita jotka näin ajattelevat, vaan kyllä tämä käsitys on levinnyt näidenkin alueiden ulkopuolelle. Itsekin olin tuota kyseistä mieltä jo ennen kuin mikään media keksi noita salaliitto-kirjoituksiaan edes julkaista.
Itse pidän suuresti Pelicansista seurana ja esim. Joonas Järvisen peliä on mahtava seurata ja toivon kaikkea hyvää sinne, mutta Suikkasen mediakäytös on ollut niin likaista nyt keväällä, että pelkästään siksi loikkaan ainakin itse Pelsujen bw:sta pois vain hypätäkseni vauhdista suoraan aina vihaamani JYP:in vastaavaan finaalien ajaksi. Tosin, Suikkanenhan se fiksu tässä on loppupeleissä niin kauan kuin tuota touhua saa harrastaa. Jollain tavalla vaan omat rispektit karisee.
Ja täytyyhän se vielä myöntää, että olihan tuo TPS-aikana jo samanlainen, sitä vaan värilasien vuoksi katsoi eri tavalla ja arvosti sitä että edes joku (ja vielä oman seuran karismaattinen äijänkäppyrä) tylyttää nykysysteemiä paskoine tuomareineen (Anssi Salonen oli silloin henkilökohtaisten huutojen kohteena). Rantala sen sijaan on toki paska tuomari, eihän liigassa edes ole montaa hyvää, mutta valmentajan ei tulisi ainakaan omasta mielestäni noin henkilökohtaisesti lähteä tämän kimppuun. Se on esimerkiksi otteluvalvojien ja puolueettomien tahojen heiniä. Jonkun muun kuin yksittäisen päävalmentajan. Mun mielestä.
Hieno sarja tää oli kaiken kaikkiaan, ja Pelicans on omissa papereissani ehkä jopa suosikki finaaleihin lähdettäessä. Varmaan loistomatseja saadaan aikaan, olen avoimesti erittäin kateellinen sille, että sielläpäin päästään tästä karusellista nauttimaan. Nimimerkillä kevät 2010 never forget.