Ke 11.11.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 851
  • 207

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kankaanperä olis saanut tosta viimeisten sekuntien kiekon sulkemisesta jäähyn. No, onneksi tartuin kohtuullisella summalla tuohon Kalpan ylikertoimeen.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Huhhuh, menipä tiukille. Jokela vähän yritti vielä laittaa jännitystä elämään lopussa mutta ehjin nahoin tästä selvittiin. Voitto kotiin, kuinkas muutenkaan. Seitsemän pelin voittoputki, viimeksi kaiketi 2011-2012.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Joo tuomari oli vain tällä kertaa vähän huonossa paikassa. Ei kai tuosta edes voi viheltää?
Juuri sitä tarkoitin, että tuomari ei katsonut Koposen mailan huitaisua tuomariin naamaan tahalliseksi. Jos olisi katsonut, niin 5+20 olisi napsahtanut Koposelle samantien. Oikein meni ja tuomarit olivat muutenkin varsin hyviä tänään.
 

KOOKOOBOY

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Onko tuo kuulutus joku sovittu juttu ja käytetty aiemminkin? Selostaja kuuluuttaa: "KooKoo siirtyy 1-0:aan ja maalin tekijänä Ryaaaaaaan" ja yleisö/fanit huutaa "O'Connor" ilman kuuluttajaa. Kuuluttaja siihen vain, että "kyllä!"

Moi! Tämä on nyt ollut käytössä toista kautta Kouvolassa. Toki tuo selostajan "Kyllä" on ihan hänen omaa egoaan hivelevä juttu. Voisi olla minun puolesta hiljaa siinä kohtaa.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Moi! Tämä on nyt ollut käytössä toista kautta Kouvolassa. Toki tuo selostajan "Kyllä" on ihan hänen omaa egoaan hivelevä juttu. Voisi olla minun puolesta hiljaa siinä kohtaa.

Menee kyllä pahasti OT:ksi mutta olen sen verran vanhankansan mies että kaipaan sitä aikaa kun kuulutettiin virallisella äänellä, KooKoo ensimmäinen maali, maalintekijä se ja se, maalin syöttäjät se ja se
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös