Ke 11.11.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 14 851
  • 207

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
En anna KalPalle ikinä anteeksi jos ne vielä sössii tämän.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuomareilta käsittämätön tuomio? Laine luistelee kohti päätyä laukauksensa jälkeen, 3 kalpalaista rusikoi miestä ja vetää poikittaisella jäähän. Pieni torikokous ja aloitus keskialueelle? Ja Laine oli useamman metrin päässä maalista ja maalivahdista
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Ei ollut lähelläkään.

JA VOI VITTU KUKA PERKELE OTTI SEN KIEKKO KATSOMOON JÄÄHYN? JOKELA? VOI VITTU!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
JO-KE-LA!!!!
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hakametsässä 4188 katsojaa. Eilen samaan aikaan samassa paikassa 3600.
Tänään ottelua isännöi sarjakärki ja potentiaalinen mestarisuosikki ja eilen joukkue joka taistelee parhaimmillaankin vain sijoista ynnämuut joten se varmaan selittää eron.
Melkoinen trilleri tuli tästäkin pelistä.. Eiköhän Tappara vielä tasolta kun KalPa hölmöilee jäähyihin tämän lopun.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Haha, vain KalPa pystyy sössimään tämmöiset tilanteet. terveisin Blues KalPa 4-3
Joo mä muistan senkin, olin silloinkin paikan päällä Niiralan montussa :) Oli kyllä yksi mieleenpainuvimmista lätkämatseista jossa olen paikalla ollut.

Ja KalPa voittaa!
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings
Loistavaa 3 pojoa! Eipähän olisi taaskaan uskonut ennen peliä, hienoa suoriutumista Kalpamaiseen tyyliin! Jokelalta tuttu turvallinen purku vielä loppuun, huh..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös