Ei kai Nummela repiny vielä sitä faksia?
H hiitti Jäsen 10.05.2017 #853 Mä jotenkin toivon tappiota tästäkin ihan vain siksi että marjamäki on vastenmielinen. Oli jo kärppien aikaan.
Mä jotenkin toivon tappiota tästäkin ihan vain siksi että marjamäki on vastenmielinen. Oli jo kärppien aikaan.
M Mazaa Jäsen 10.05.2017 #854 alias kirjoitti: Tästä pistää Slobot tasoihin, sanokaa kun sanoneen Laajenna klikkaamalla Otappa joku toinen ensi kerralla.
alias kirjoitti: Tästä pistää Slobot tasoihin, sanokaa kun sanoneen Laajenna klikkaamalla Otappa joku toinen ensi kerralla.
A Aleksandros Jäsen 10.05.2017 #858 Joo-o, pitäsköhän vaihtaa vaikka veskaria, niin ei ehkä ihan kaikki menis
J Jehovan Syyttäjä Jäsen 10.05.2017 #862 Marjamäelle: Spede Bluff Brothers Pot pot pot pot pot potkut sain - YouTube
I IceWalker Jäsen 10.05.2017 #867 Late: Älä pilaa minun olympialaisiani, MM-kisoissa saat tehdä mitä haluat.
B Barnes Jäsen 10.05.2017 #868 A Siente kirjoitti: Karsinnoissa tavataan. Laajenna klikkaamalla Ei sentään, lohkon viimeinen putoaa suoraan, eli mitään karsintoja ei pelata.
A Siente kirjoitti: Karsinnoissa tavataan. Laajenna klikkaamalla Ei sentään, lohkon viimeinen putoaa suoraan, eli mitään karsintoja ei pelata.
T Tratikas Jäsen 10.05.2017 #873 Tuu jo Aho vittuun sieltä!!! Ylivoimaisesti Suomen turhin ja paskin pelaaja ollu tässä ottelussa
N NatKingCole Jäsen 10.05.2017 #874 Minkäs teet, on se Slovenian yv vaan niin timanttia. Pitäisi pysyä pois boksista.
T Taksari Jäsen 10.05.2017 #875 Kukas Jatkoajan raapustelija se kirjoittikaan tässä pari päivää sitten kuinka nämä pikkumaat pitäisi sulkea pois pääsarjasta? :D Vittu, Suomi pärjää edes Sloveniaa vastaan...
Kukas Jatkoajan raapustelija se kirjoittikaan tässä pari päivää sitten kuinka nämä pikkumaat pitäisi sulkea pois pääsarjasta? :D Vittu, Suomi pärjää edes Sloveniaa vastaan...