Ke 10.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 30 285
  • 516

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
SaiPa aloitti sitten jäähyilyn...typeriä, turhia jäähyjä ja niiden seurauksena 1-1 varsinaisella pukukoppimaalilla ja KalPan yv vielä jatkuu toka erän alkuun...vittu mitä koomailua, ei näin!!
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä HPK. Lisää vaan.

Kuritonta, löysää ja halutonta. Pennanen, miten menee omasta mielestä?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
KooKoo-Lukko 1-0 ensimmäisen erän jälkeen. KooKoo peliä hallitsi, varmasti Lukon neljällä jäähylläkin oli tähän hallintaan osasyynsä. Viime peleissä Lukko ei paljoa olekaan jäähyjä ottanut, nyt tuli neljä jäähyjä jo reiluun 13 minuuttiin.

Torjunnat Perhonen 2 - Setänen 8.
 

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Melkoista neppailua oli Ilveksen yyvee. Jätkät hakee aivan liian hienoja nyt. Selän takaa no-look syöttöjä, tyhjää maalia. Lopputulemana kaksi laukausta koko ylivoiman aikana, joista toinen kokonaan ilman maskia ja toinen ohi.

Ihan tuohon ei ole varaa, se on vasta 1-0.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olin kaukaa viisas ja lähetin kirjekyyhkyn matkaan jo aamulla, mutta laittoi juuri viestiä ettei löydä Westendistä yhtään FAS-lasta.

No oisit laittanu sen tänne Pietarsaareen, miten sä et kaukaa viisaana tienny että oon täällä? On siinäkin yks velanmaksaja.

Nyt tuli taas Maestro-ruutu. Voihan vittu mitä touhua.
 
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Olipas tyhmä jäähy Turuselta. Tais vähän turhauttaa kun sportin pelaajat rikkoi kaksi kertaa, eikä tullut jäähyä.
 

Ralph

Jäsen
No oisit laittanu sen tänne Pietarsaareen, miten sä et kaukaa viisaana tienny että oon täällä? On siinäkin yks velanmaksaja.
Sori, mun moka. Mensasta kyselin osoitetietosi, ilmeisesti eivät sinne olleet muistaneet päivittää.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukon on turha tänään odottaa voittoa. Tasapeliinkin voi olla tyytyväinen. Tähän on tultu, että kaikenmaailman Jukureiden ja Kookoiden pelista tasuri on ok. Tulee mieleen Omat pojat projekti, kun turpaan tuli vasemmalta ja oikealta. Dufva, tule takaisin!!!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kannattaa jättää kultakypärä täysin merkkaamatta. Ei hyvää päivää tota Ässien puolustuspelaamista :D
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Hienosti Ässien viisikko otti vastaan Pelicans -hyökkäyksen. Ihan kuin jostain tytöt vastaan pojat pelistä, tai jotain. Mahtavaa touhua
 

Tuamas

Jäsen
Bernardilta taas ohipeli.

Joukkue kipsissä, YV paskaa, Pelicansin jämäpakistoa ei ole juuri paineistettu ja oma pää aivan yhtä sekaisin kuin ennenkin.

Shillälailal
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Näytti paitsiolta tuo Pelicansin hyökkäys.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös