Ke 10.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 30 285
  • 516

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Monta kertaa Setänen voi yhden erän aikana hukata kiekon totaalisesti?
Vaikka miten useasti.

Ripa Leinon värikkään radioselostuksen varassa kun olen, niin Ripan mukaan Setäseltä tulee huipputorjuntoja melkein yhtä kyytiä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuka mikä saunassa veteli ja kuka mitä häh. Olen. Kiitos kannustuksesta.

En usko ennen ku näytät kuitin, odotan sitä kirjekyyhkyllä tuotavaksi tähän eteeni viimeistään klo 19.02 10.10.2018.

Hei! Äsken näky ehkä 8 sekuntia Pelicansin peliä, vaikka täällä piti näkyä HPK-Sport. Nyt toki taas Maestro-ruutu tuli takas. Kiitti @Telia !
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oho... Kainulainen tällä hetkellä Kerhon parhaimmistoa. Hyvin pelaa, mutta kertonee myös jotain.
 

Ralph

Jäsen
HPK saa pari tilannetta, joten Sami Aittokallio tekee valentinclaireuaxit ja hommaa ilmaisen pelikatkon. Pelimiehen ratkaisu, Janne Juvonen varmasti arvostaa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Miksi vitussa Huhtanen on yvllä?
 

Ralph

Jäsen
En usko ennen ku näytät kuitin, odotan sitä kirjekyyhkyllä tuotavaksi tähän eteeni viimeistään klo 19.02 10.10.2018.
Olin kaukaa viisas ja lähetin kirjekyyhkyn matkaan jo aamulla, mutta laittoi juuri viestiä ettei löydä Westendistä yhtään FAS-lasta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Turusta lyödään nyrkillä päähän ja kosto vaan nähdään.
No Sportille YV:tä.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Mitä vittua tuo Huhtanen taas tuolla ylivoimassa on.

Ei kyllä ymmärrä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt tuli SaiPan peli, ihanaa, just sai nähä ku joku Kalpan mikkihiiri tasotti viime hetkillä. Kiitti @Telia !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös