Illan tuomarikaksikko on muuten taas tätä "voi herranjestas" -luokkaa. Katsotaan, kuinka paljon sotkee pasmoja.
Ketkäs siellä tuomaroivat kun näin ylenpalttisesti jo nyt kehutaan?
Illan tuomarikaksikko on muuten taas tätä "voi herranjestas" -luokkaa. Katsotaan, kuinka paljon sotkee pasmoja.
Ketkäs siellä tuomaroivat kun näin ylenpalttisesti jo nyt kehutaan?
Oikeasti, aivan sama. Mä en tajua enää tätä alati jatkuvaa itkua tuomareista. Joskus onnistuvat, joskus eivät, eivät pelit niihin ratkea - eivät saa ratketa - sillä siinä maalinteossa pitää onnistua joka tapauksessa.
Olet kyllä täysin oikeassa siinä, että peli ratkeaa siihen haluaako Blues voittoa riittävästi. Itse en ole asiasta todellakaan vakuuttunut, se haluaminen kun tässä tilanteessa vaatii todella kovaa työntekoa - vastassa on tällä hetkellä kovempi joukkue.
Enkä näe Lukkoa tällä hetkellä Bluesia kovempana joukkueena. Lukko on poiminut nätisti pisteitä näiltä pienemmiltä, mutta kertaakaan ei ole vielä "tasonmittauspelistä" pisteitä saanut.
No jaa. Blues taas hävisi Tapparalle, joten noita ei ehkä pidä tuijottaa liikaa.Totta. Ässät, Tappara, HIFK, HPK, TPS ja SaiPa eivät ole mitään mittareita. Kärpät ja JYP sen sijaan ovat, ja niille Lukko hävisi.
Itse asiassa kohtuullisen harvoin "itken" tuomareista, mutta en ainakaan mielestäni ole väittänyt heidän pelejä ratkovan. Se, että tuomarien taso on vaihteleva tällä hetkellä liigassa, ei ole sellaisia asioita, joista jaksan hyssytellä. Arto ensimmäinen ja Jokke ovat kahdestaa pilanneet niin monen lahjakkaan tuomarin motivaation, että tuomarityöskentelyä pitää kritisoida, jos siltä tuntuu. Ja jokainen peli, jossa tämä parivaljakko on ollut, on enemmän tai vähemmän arpomista.
Ennen kauden alkua olin yksi niistä jotka varmasti ennustivat lukon sijoille "ynnä muut". Mielenkiintoista tänään nähdä minkälainen porukka siellä on.
Toivottavasti toteutuu. Uraman jengeissähän ei ole yleensä kovin paljon tanssahdeltu, mutta eiköhän Sermi vastaa jos Patua kiinnostaa. Blues voisi yrittää olla tänään fyysinen, ja mennä lukon pakkeihin helvetillisellä vimmalla päälle. Pienet ylilyönnit on toivottavia, ellei pakollisia. Blues on nyt pari peliä vähän uinunut, joten nyt ryminällä takaisin kartalle. Nyt olisi tilausta myös Heiskasen rottailuille. Tuskin Lukon Haatajat ja Saarenheimot varsinaisesti tykkää fyysisistä väännöistä, Saarelasta puhumattakaan. Pakko kai tämä on nähdä, ennen kuin Bluesin vieraaksi saapuu todellinen mittari, Kerhon muodossa ;)Ja toiveissa on tämän illan suhteen nähdä "tanssilattialla" pari Lostedt-Ben-Amor. :) Saas nähdä sitten toteutuuko...
Peli päättyy 6-1 ja Lammassaarelle tehot 4+0. Lukon ainokaisen tekee Tomi Mustonen kenttämestarin erikoisella.
Tekee tosiaan. Tainneet jäpikät lähteä takki auki piikkipaikalta liikenteeseen. Parempi vaan, että heti pudotetaan maanpinnalle.Mä uskon että tämä murskatappio tekee vaan hyvää Lukolle. Lauantaina Pelicans saa aikamoista pöllytystä.
Lukkoa on nähdyn esityksen perusteella vaikea mieltää sm-liigan kärkijoukkueeksi ja uuden peliasun tuoma Mestis-look vielä tehostaa tätä vaikutelmaa.
Älä nyt viitsi, Lukon valkoinen peliasu oli omasta mielestäni oikeasti paljon paremman näköinen kuin vanha keltainen. Oikeasti omaan silmään oli jopa todella nätti paita, vaikka mainoksia on (kuten oikeastaan kaikilla) hieman turhan paljon.
...
Minulta meni ihan ohi, mistä rankkari muuten tuli. Mailan heitto oli ainoa järkevä selitys, mutta en sitäkään kyllä nähnyt. Olisi kiva tämä tietää.
...
Onhan tuo Lukon pelipaita nyt todella karmea. Ei pysty siitä kyllä paljoa hyvää sanomaan vaikkei se edellinenkään mikään ihmeellinen ollut.Älä nyt viitsi, Lukon valkoinen peliasu oli omasta mielestäni oikeasti paljon paremman näköinen kuin vanha keltainen. Oikeasti omaan silmään oli jopa todella nätti paita, vaikka mainoksia on (kuten oikeastaan kaikilla) hieman turhan paljon.