TPS:n solidsport kanavalta. Maksaa 7,90€Kysytäänpä viimeisen kerran tällä kaudella - näkeekö pelin jostain streamistä?
huh on suolainen hinta yhdestä treenipelistä. Tällä kertaa menee siis teksti tv katseluksi. Ilmoitelkaas miltä peli näyttää ne jotka katsovat.TPS:n solidsport kanavalta. Maksaa 7,90€
Tällä hetkellä ainakin solidilla joku bugi ja mä pääsin alottamaan streamin ilman maksuahuh on suolainen hinta yhdestä treenipelistä. Tällä kertaa menee siis teksti tv katseluksi. Ilmoitelkaas miltä peli näyttää ne jotka katsovat.
Shhh, kun ostin TPS turnaus passin niin sen jälkeen toiminut kaikki muutkin tepsin koti pelit.Tällä hetkellä ainakin solidilla joku bugi ja mä pääsin alottamaan streamin ilman maksua
Vaikka jaloissa oltiinkin alussa niin on kyllä aika iso ero tuossa luistelumäärässä. Tepsin maalivahti kenties kiertänyt omaa maalia ympäri sillä aikaa kun kiekko pyöri K-Espoon päädyssä?Tätä tahtia kun jatketaan niin ei ehkä tule kuudetta voittoa harjoituspeleistä. Jos tilastoja on uskominen, TPS luistelee tuplasti enemmän ja hallitsee peliä totaalisesti isännän ottein, mutta silti jotenkin on onnistuttu tekemään 2 maalia.
Vaikka jaloissa oltiinkin alussa niin on kyllä aika iso ero tuossa luistelumäärässä. Tepsin maalivahti kenties kiertänyt omaa maalia ympäri sillä aikaa kun kiekko pyöri K-Espoon päädyssä?
harmillisesti myös sellanen bugi ettei sisäänkirjautumisikkuna aukea tvn nettiselaimella. Vaan pitää striimata puhelimelta, joka näyttää käyvän aika kuumana ekan erän jälkeen.Tällä hetkellä ainakin solidilla joku bugi ja mä pääsin alottamaan streamin ilman maksua
Kiitos vinkistä!Tällä hetkellä ainakin solidilla joku bugi ja mä pääsin alottamaan streamin ilman maksua
Oisko osa unohtanut laittaa Wisehockeyn lähettimet taskuun. Vaikee sanoa. Voi olla että liittyy siihen että ollaan uusi seura Liigassa.Juu, jos katsoo pelaajakihtaisia matkoja niin aika monella espoolaisella on nollat taulussa.
Eiköhän ole vaan mittavirhe.
Varmaan vähä herättelyäToinen erä turussa tänään huomattavasti ensimmäistä parempi. Erätauolla selvästi tehtiin jotain - mitä se ikinä olikaan. Nostaa ainakin luottoa valmennukseen.
Hyvältä. Siltä miltä älykkään pelinrakentajan pitäisikin näyttää. Kaikki avaimet nousta seurahistorian parhaimmaksi Ikoseksi, ainakin omasta mielestä.Pahottelut kyselystä vieraisiin pöytiin. Pistänyt silmään ex-kilpirinnan Ikosen pistetehtailu harjotusmatseissa ja myöskin pelipaikka näköjään löytynyt laidasta. Miltä on muutoin miehen peli näyttänyt yleisellä tasolla?
No siihen on kyllä pitkä matka. Juhalla Kiekko-Espoon/Bluesin paidassa 400 ottelua miesten tasolla, tehopisteitä yli 250, 5 yli 35 pisteen kautta, miesten MM-hopea jne. Toivotaan toki mutta jos nyt edes pääsee lähelle, olen itse tyytyväinen.Kaikki avaimet nousta seurahistorian parhaimmaksi Ikoseksi, ainakin omasta mielestä.